Beantwoord
MineCraft server portforwarden (HG659)
Hallo,
Ik probeer al een hele tijd om port "25565" voor mijn MineCraft server te portfowarden.
Dit lukt telkens niet... dus ik dacht misschien kan ik hulp krijgen van de mensen die op dit forum zitten.
Port: 25565
Applicatie: MineCraft server
Type modem: HG659 (Huawei)
Screenshots:
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Kevin
Ik probeer al een hele tijd om port "25565" voor mijn MineCraft server te portfowarden.
Dit lukt telkens niet... dus ik dacht misschien kan ik hulp krijgen van de mensen die op dit forum zitten.
Port: 25565
Applicatie: MineCraft server
Type modem: HG659 (Huawei)
Screenshots:
Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Kevin
Beste antwoord door Sander
Hey Sco_, leuk dat je het forum hebt gevonden! đ
Nou ben ik zelf niet zo bekend met portforwarding op de Huawei, maar ik heb wel wat gevonden voor je. Dit is een standaardtopic over het aanmaken van rules voor de poorten.
Ook wordt er in dit recente topic nog uitgebreider ingegaan op portforwarding. Hier staan vele, technische, tips in. Ik hoop dat je hiermee verder komt!
Wellicht dat er nog iemand anders bekend is met het forwarden op het Huawei modem? Zien we hier iets over het hoofd?
Bekijk origineelNou ben ik zelf niet zo bekend met portforwarding op de Huawei, maar ik heb wel wat gevonden voor je. Dit is een standaardtopic over het aanmaken van rules voor de poorten.
Ook wordt er in dit recente topic nog uitgebreider ingegaan op portforwarding. Hier staan vele, technische, tips in. Ik hoop dat je hiermee verder komt!
Wellicht dat er nog iemand anders bekend is met het forwarden op het Huawei modem? Zien we hier iets over het hoofd?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.