downloaden weinig last van maar als je online gamed kapt alles er gelijk mee. de console bekabelen werkt daarin tegen ook niet beter.
enige tijd geleden de wifi monteur geweest die heeft een versterker geplaatst maar dit heeft nog niks geholpen.
Goedenmorgen@Juustenation
Had je al geprobeerd je modem te resetten of terug naar fabrieksinstellingen te doen?
Mocht dit niet werken dan is er iets met de modem denk ik zo.
groetjes,
Marcel
downloaden weinig last van maar als je online gamed kapt alles er gelijk mee. de console bekabelen werkt daarin tegen ook niet beter.
enige tijd geleden de wifi monteur geweest die heeft een versterker geplaatst maar dit heeft nog niks geholpen.
Om welk merk+type modem/router gaat het?
Om welk merk+type modem/router gaat het?
Ga ik even nakijken, durf ik vanaf mijn werk niet te zeggen 😉
Waarschijnlijk is er iets mis met de HG659 of z'n stroomvoorziening, maar dat is lastig zo te beoordelen. Het kan ook zijn dat een aangeloten apparaat het netwerkgebeuren door de war schopt. Om dat te testen zet dan de WiFi eens uit en sluit maar 1 apparaat met kabel aan, door ook de extra WiFi even afkoppelen. Als dan internet nog steeds wegvalt, kan het ook KPN DSLtelefoonlijn zijn die voor de onderbreken zorgt. Kijk daartoe in de HG659 op de 'DSL informatie' pagina om te kijken hoe lang de verbinding zoal instant blijft.
wat betreft de verbinding van de versterker maakt dat niet uit aangezien hier voor ook al het probleem aanwezig was!
dus als je nog andere opties heb hoor ik het graag!
Na het weekend horen jullie weer van mij!
ps. indien me verbinden wel weg val zal ik ook gelijk kijken naar de lampjes die nog branden, daarin tegen wat zouden we er aan kunnen doen als de oorzaak wel degelijk de wifi versterker is?
hij is inderdaad niet weggevallen.
wat betreft de versterker, ik denk dat er hemelsbreed afstand tussen zit van 1.2 m1 dichterbij heb ik niks!
groetjes,
Joost
Ik zit met het zelfde probleem!! Godverdomme 100x op een dag de WiFi plijte maar wel volle pond wille vangen ! En kom nou niet aankakken met kabeltje dit of dat regel het godverdomme een x! En komt niet met die schijt smoesjes oohh is Huawei van de Vodafone periode flikker op tering goedkope schijt meuk moet je dan niet aan je klanten geven ! Stelletje oplichters zijn jullie! Ik krijg naar bijna een jaar gezeik nog geen 1 tegemoetkoming niks ! Alleen maar pakken van klanten maar helpen ho maar! Ik verwacht dat dit gefixt word!
Hoi
Welkom op de Community! Graag helpen we je hier aan oplossingen en doen we er alles aan om vragen zo snel mogelijk op te pakken. Mag ik je wel verzoeken om het netjes te houden, graag zonder scheldwoorden? Ik neem met alle liefde een aantal stappen met je door, want ik begrijp dat het niet fijn is wanneer de Wifi niet werkt zoals je wilt.
Hieronder heb ik wat tips neergezet die de sterkte van Wifi uitleggen:
De sterkte van de Wifi hangt af van enkele zaken. Bijvoorbeeld de afstand tot het modem, een blokkade (muren) of een netwerk van de buren. We kunnen niet alles aanpassen, maar we kunnen het wél optimaliseren! Op onze Community staan enkele hulpmiddelen die het bereik en stabiliteit van jouw Wifi verbeteren. Kijk hier voor de uitleg: http://bit.ly/2lPihzq. Vooral het aanpassen van het Wifi kanaal is meestal de oplossing. Wij adviseren het gebruik van het automatische kanaal Succes met de tips! Indien je er niet uitkomt, trek aan de bel, dan komen we je te hulp schieten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.