Skip to main content

Ik heb hier 2 weken geleden een topic geopend dat ik geen internet heb werd niks mee gedaan? Heb gebeld met odido er zou een monteur komen en hoor vervolgens niks meer zit nu al 2 weken zonder internet of tv. Vind dit toch wel heel slecht. Niet echt een manier om klanten te houden 

@Marfie1988 Oprecht sorry dat je nog geen antwoord hebt ontvangen. Jouw topic was in de verkeerde bak beland. Hoe het ook zij, ik help je natuurlijk gelijk verder om de verbinding te herstellen! 

Ik heb gelijk jouw verbinding uitgemeten en zie inderdaad dat je niet online bent. De meting geeft aan dat dit komt doordat er iets niet goed gaat in de wijkcentrale. Om dit voor je om te lossen, heb ik meteen een ticket voor je aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zullen hiervoor de netwerkbeheerder aansturen, zodat dit kan worden opgelost. 

Tot die tijd wil ik niet dat je helemaal zonder internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode toe. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kunt dan een hotspot starten en deze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je hier interesse in hebt?

Mocht je nog vragen hebben of kan ik in de tussentijd ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta voor je klaar! 

Ik heb de Abbonement inmiddels stopgezet ook jammer dat ik nog een maand moet betalen voor niks buiten het feit dat ik al een halve maand niks heb. Moet toch even na denken of ik beide mob. Abbonementen uiteindelijk ook overstap want vind dit echt zeer jammer dat er na ruim 2 weken pas iemand iets doet 

Hi ​@Marfie1988, wat jammer! In de tussentijd zal het onderzoek die Teresa is gestart wel doorlopen. Ik hoop dat we snel tot een oplossing komen en je daarom niet tot het einde van je contract offline bent. Weet dat het aanbod nog steeds staat om je gratis van Unlimited Data te voorzien. Zo hoef je je over je bundel geen zorgen te maken en kun je een hotspot instellen voor andere apparaten die internet nodig hebben. Help ik je daarmee? Laat het dan weten!

Reageer