Skip to main content

Vanaf afgelopen dinsdag geen internet meer. rode lampje op modem brandt constant. en op glavezel kastje branden 2 van de 4 lampjes groen. alle stappen voorgeschreven gevolgd geen oplossing. contact opgenomen  met klantenservice en hier begint de ellende. Wordt nu al drie dagen van  het kastje naar de muur gestuurd en er wordt door odido naar kpn verwezen en  kpn verwijst weer naar odido. Uiteindelijk link gekregen om afspraak te maken met monteur voor woensdag ochtend maar hele dag gewacht maar geen monteur gezien. hele spelletje begint opnieuw odido naar kpn , kpn naar odido en intussen 3 dagen geen internet verbinding.

op 4e dag na dat is storing uiteindelijk door KPN monteur verholpen. glasvezelbreuk was boosdoener. communicatie tussen odido en kpn verliep niet zo. 

Hoi ​@Trunkco, goed om te horen dat het verholpen is! Daarnaast bedankt voor je feedback, dit zullen we intern meenemen. Ik heb meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer