Skip to main content

Hey,

Het lijkt erop dat mijn internet verbinding niet consistent is. Als ik de snelheid test krijg ik vaak 890mbps of een snelheid die zo laag is dat hij niet gemeten kan worden. En dat als ik achterelkaar testen uitvoer. Ik maak gebruik van cat5 UTP kabels en de router is de ZYXEL T50. Hoe komt dit? en hoe kan ik dit oplossen? Naar mijn gevoel heb ik alle stappen al doorlopen die ik kon doorlopen. 

Hallo @YY34 

Zou je de stappen zoals ze hier staan beschreven kunnen uitvoeren en de screenshots hier delen zodat dit onderzocht kan worden?

Welke mediaconverter heb je verder?

Hallo @YY34 

Zou je de stappen zoals ze hier staan beschreven kunnen uitvoeren en de screenshots hier delen zodat dit onderzocht kan worden?

Welke mediaconverter heb je verder?

XGS PON is de mediaconverter 

Hey @YY34, welkom op onze Community!

Ik neem graag een kijkje op de glasvezellijn. Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt. 

Hey @YY34, welkom op onze Community!

Ik neem graag een kijkje op de glasvezellijn. Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel zetten? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt. 

Hey Tommie,

ik heb het gevraagde in mijn profiel gezet! Ik hoor graag of je wat hebt gezien

@YY34 Dank je wel voor de genomen moeite! 

Ik ben gelijk gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik heb daarom meteen een monteur jouw kant opgestuurd.

Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. Ik weet zeker dat de monteur dit voor je zal oplossen! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen? Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 

@Teresa van Odido de monteur is net geweest. En heeft het probleem gewoon niet opgelost…. Kunnen jullie misschien een monteur sturen die het wel kan oplossen of kunnen jullie het probleem op een andere manier oplossen?

Dan gok ik dat je hetzelfde hebt als deze klanten ​@YY34

Ik heb je op de lijst gezet zodat ze het ONT gaan vervangen voor een Nokia.

Dan gok ik dat je hetzelfde hebt als deze klanten ​@YY34

Ik heb je op de lijst gezet zodat ze het ONT gaan vervangen voor een Nokia.

En hoelang zal dat gaan duren? ik zit nu inmiddels al weer een tijdje met dit probleem…

Daar durf ik geen antwoord op te geven ​@YY34, je mag van mij het contract ook opzeggen als het te lang voor je duurt. 

Reageer