Het internet doet het niet… Gisteren middag en avond bleef het pon lampje knipperen, alle scenario’s voor reset en opstarten doorlopen, Vanmorgen weer opnieuw, geen internet en een knipperend pon. lampje. Bellen met de klantenservice lukt niet, ik wordt steeds uit het systeem “gegooid”. Vanmorgen een paar uurtjes internet gehad, daarna weer het zelfde, een knipperend pon lampje en stekkers eruit, resetten, niets werkt. Hopelijk is hier iemand die me verder kan helpen.
Hallo
Bij een knipperende PON wordt de verbinding met de PoP verstoord door een stoorzender, omdat je soms weer internet hebt lijkt het erop dat er iemand voor verstoring zorgt.
Indien dit het geval is dan is de kans groot dat de verbinding vanzelf weer online is.
Het heeft gisteren en vandaag ook weer een uur of 10 geduurd dat er geen internet is, dan reken ik de nachten niet mee, Dat vind ik serieus sleutelen.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat je al iemand van onze klantenservice gesproken hebt en dat er een monteur ingepland is! Wil je ons hiervan op de hoogte houden? Alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.