Skip to main content

Hoi! Ik heb deze komende dagen twee keer iemand van ODF voor mijn deur zien staan de eerste keer heb ik aangegeven dat ik KPN klant ben en dat ik toch geen aansluiting wil. De tweede keer heeft de ander me goed overgehaald dus ik heb toch gezegd doe maar wie weet wat er gebeurd in de toekomst. Nu in de straat is ODF eerder bezig met flats aansluiten dan kpn maar wat mij opvalt is dat het overal in de meterkast word geplaatst. En onze meterkast zit in de portiek buiten de woning en onze modem en aanslutingen zitten aan de straatkant van onze woning dus ik weet even niet meer hoe dit geregeld gaat worden. Installeren ze dan het kastje in de woonkamer ook al woon ik in een flat? want meterkast gaat heel moeilijk.

( Foto van de meterkast geupload)

Hallo @Wesley14 

Je kan dit overleggen met ODF en misschien kunnen ze het glasvezelaansluitpunt in je woning plaatsen.

Hallo @Wesley14 

Je kan dit overleggen met ODF en misschien kunnen ze het glasvezelaansluitpunt in je woning plaatsen.

Dus als hun langs komen aangeven? ( En hoe wordt dit dan gedaan als ik vragen mag want woon 1 hoog )

@Wesley14 

Bij tussenwoningen komen ze eerst kijken wat de beste plek in huis is voor het glasvezelaansluitpunt, ik weet niet zeker of dit in een flat ook zo is maar je kan het vragen als ze komen.

Het kan zijn dat ze je huis buitenom aansluiten. Dan maken ze een goot aan de gevel waardoor de glasvezelkabels lopen. Vervolgens boren ze een klein gaatje door de spouwmuur om de kabel in je woning te krijgen. 

Dan moet wel de Vve of de verhuurder daarmee hebben ingestemd. 

Het kan zijn dat ze je huis buitenom aansluiten. Dan maken ze een goot aan de gevel waardoor de glasvezelkabels lopen. Vervolgens boren ze een klein gaatje door de spouwmuur om de kabel in je woning te krijgen. 

Dan moet wel de Vve of de verhuurder daarmee hebben ingestemd. 

Ja ik ben ook een beetje in de war want de eerste persoon die voor onze deur kwam zei dat het in de meterkast gaat en aan de telefoon hoor ik weer dat als de komen om san te sluiten dat ik kan aangeven waar ik het wil maar ik kijk er naar uit dankjewel 

Reageer