Hallo,
Ik heb al meer dan 2 weken geen internet, het probleem heeft waarschijnlijk te maken met “GPON in de PoP bij omzetten WBA > ODF” gezien in een ander topic. Ik heb geen verdere kennis van deze zaken dus technisch kan ik er niet op in gaan. Ik wil wel een keer duidelijk antwoord in plaats van slap gelul en leugens, want meer kan ik er niet van maken. Sinds 10 augustus hebben wij geen internet:
- 10 augustus heeft KPN ons netwerk overgezet naar de nieuwe technologie voor 1 Gigabit glasvezel
- 11 augustus kwam er een monteur langs om het nieuwe Huawei kastje aan te sluiten
- De monteur zei dat het gebrek aan internet normaal was en dat dat zich in de loop van de dag zou herstellen
- Dat is niet gebeurd er is dus een nieuwe afspraak gemaakt met een T-Mobile monteur
- 19 augustus kwam de tweede monteur langs
- Deze monteur zei dat het probleem bij KPN ligt er zou een ticket voor het backoffice aangemaakt worden waarna er (diezelfde dag) met mij contact op zou worden genomen
- Niet gebeurd
- 20 augustus naar de T-Mobile shop gegaan en die kon ook geen duidelijkheid krijgen van de stand van zaken
- Ook contact gehad met KPN en die zeiden dat er geen contact is geweest vanuit T-Mobile's backoffice omtrent onze verbinding
- 23 augustus weer gebeld met T-Mobile, er werd gezegd dat de ticket intern is aangemaakt op 19 augustus en dat er einde dag contact met mij zou worden opgenomen. Ook zou ik een nieuwe unlimited internet code opgestuurd krijgen
- Beide zijn niet gebeurd
- 24 augustus weer gebeld met T-Mobile, die zeiden dat inderdaad 19 augustus een interne ticket is aangemaakt en dat de backoffice 2 dagen heeft om het aan te pakken
- 2 dagen die vanaf dat punt al verstreken waren
- Weer contact gehad met KPN en die zeiden dat er geen contact is geweest vanuit T-Mobile's backoffice omtrent onze verbinding
Dus wie kan mij vertellen wat de werkelijke status is van mijn probleem, wanneer er contact met mij gaat worden opgenomen (vanuit de backoffice) en wanneer wordt er vanuit T-Mobile contact opgenomen met KPN zodat ons internet gefixed kan worden?