Skip to main content

Hallo Odido,

Sinds vorige weke dinsdag doet mijn internet het al niet. Ondanks de inspanningen (twee keer een monteur) en acties richting KPN vandaag doet het Internet het nog steeds niet. De Servicedesk probeert goed te helpen maar helaas… zij kunnen ook niet meer doen dan aandacht vragen.

Escalatie is niet mogelijk en na 9 dagen geen vast internet (waardoor ik dus niet thuis kan werken-hotspot op mijn telefoon weigert mijn werk’s VPN) ben ik een beetje klaar met deze storing. Kan via deze weg wat meer aandacht op dit probleem kunnen worden gezet?

AAR

Hi @AAR_Limburg, dat is niet prettig! Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb meteen meegekeken en zie dat we met Open Dutch Fiber bezig zijn geweest dit op te lossen. Na een aantal acties heeft Open Dutch Fiber laten weten dat zij hun domein nu verder hebben uitgesloten. Ik heb onze technische dienst gevraagd ernaar te kijken en koppel dit meteen aan jou terug wanneer ik meer weet. Ik ben het met je eens dat we dit zo snel mogelijk moeten fiksen!

Cheyenne,

Fijn dat dat je hebt gekeken… Ik hang net op met de servicedesk en die geven aan dat er geen actie vandaag is ondernomen en dat het goed is dat ik belde omdat de case closed was. Wellicht dat er bij jou in het systeem ook een storing was 😥 of…...

AAR

Hoi @AAR_Limburg, geen zorgen! Ik heb het dubbelgecheckt en het ticket staat nog open. Wij hebben wel toegang tot een extra technisch systeem, waardoor het voor kan komen dat de collega's dit niet konden inzien. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! Groetjes, Ishana

Reageer