Op 11 juli 2023 is mijn vaste internetabonnement van 1 Gb ingegaan. Na de installatie heeft dit een tijdje gewerkt, totdat in de week van 20 augustus de verbinding met het internet wegviel. Op 22 augustus heb ik dit gemeld bij Odido en kreeg ik snel een link om een afspraak te maken met Guidion, die een monteur zouden sturen, aangezien het probleem niet bij mij lag. Wat blijkt: er was geen monteur beschikbaar voor mijn probleem, en ik kreeg de vraag om een schema in te vullen met mogelijke tijden waarop ik beschikbaar zou zijn. Natuurlijk heb ik dit meteen doorgegeven in de hoop dat het snel opgelost zou worden. Ondertussen is het meer dan een maand geleden, en ik heb al meerdere keren mijn schema moeten doorgeven, maar ik ben nog steeds niet geholpen!
Ik heb ondertussen wel mijn facturen gewoon betaald. Van de klantenservice kreeg ik te horen dat ik dit geld zou terugkrijgen, maar nu heb ik het bericht gekregen dat de volgende factuur alweer klaarstaat.
Op zondag 24 september heb ik een e-mail naar Odido gestuurd met daarin een ultimatum van 5 werkdagen. Als het na deze 5 werkdagen nog niet is opgelost, zeg ik mijn contract met Odido op. Het is echt absurd dat ik zo lang zonder internet zit en dat er niets aan gedaan wordt, behalve steeds herhalen of ik mijn schema nogmaals wil doorgeven. Daarnaast heb ik ook nog geen reactie gehad op mijn e-mail (ook al een herinnering verstuurd), dus ik heb er geen vertrouwen in dat deze deadline gehaald gaat worden. Ik ben het echt helemaal beu… nee zeg maar gerust boos. wat een ongelooflijk slechte service.
Ik hoop op deze manier Odido te attenderen op mijn verzonden e-mails.