Skip to main content

Beste T-mobile,

Vandaag een storing gemeld van de Media Converter/ONT, de lampjes branden niet, spanning eraf en erop helpt niet, in en uitschakelen ook niet.

Contact met klantenservice opgenomen en ook daar de stappen zonder succes doorlopen.
Nu een mail ontvangen dat de technische dienst binnen 5 werkdagen contact op neemt, maar dat is wel erg lang.

Probleem zit of in de adapter, of in de Media Converter/ONT, daarvan zou ik zeggen is het niet handig om alvast iets op te sturen? Compleet of nieuwe adapter?
Of kan er eerder een monteur komen, want als er na 5 dagen contact wordt opgenomen, duurt het ook nog weer een paar dagen voor een monteur langs komt.
En in de huidige tijd van veel thuiswerken zou dit ik dit toch sneller verwacht hebben?

Wel netjes dat een unlimited code is, maar dat is niet de oplossing (met maar 1 t-mobile telefoon abonnement).
Is het mogelijk om meer snelheid hierin aan te brengen?

Met belangstelling zie ik jullie reactie tegemoet.

kenmerk storing: 2370/MXR68900

Pascal

Hi @Pascal79, ik ben direct voor je gaan kijken.

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het ticket is doorgezet naar onze techneuten. Zij gaan hard voor je aan de slag, onze standaard verwerkingstijd is 5 dagen, als er binnen die 5 dagen nog geen contact geweest is, kun je dit dan aan mij laten weten? Dan kan ik er persoonlijk voor je achteraan gaan! 

Reageer