Ik ben in februari overgestapt van Trined naar T-Mobile internet wegens alle diensten bij 1 provider (inclusief mobiel wat bij Vodafone zat).
Ik dacht makkelijk slechts 1 factuur maar dat valt nu al tegen. Ik krijg 1 factuur van internet en 1 van mijn mobiel:(.
Daarnaast heb ik nu elke maand wel een flinke storing los van de kleine storingen waardoor ik (eigen bedrijf thuis) niet kan werken.
Ben afhankelijk van het internet.
- 1ste storing begon 1 week na aansluiting. Is vanzelf opgelost na paar keer bellen.
- 2de storing in mei toen is vanzelf over gegaan
- 3de storing eind mei toen is monteur 1 dag later gekomen maar toen werkte alles in 1 x weer. Deze heeft enkel de Huwai glasvezelf box vernieuwd want kon verder niks zien
- Nu vandaag weer geen internet (heel de dag al niet) en nu zelfs rood knipperend lampje op de Huwai.
Nu moet de technische dienst uitzoeken alleen dat kan 2 dagen duren en als ze dan monteur aansturen kan het weer 2 dagen duren. Ik kan hier niet op wachten!
Ik ben afhankelijk van internet en een storing van 1 uur kan wel eens gebeuren maar van zoveel uur (van 8 tot nu toe kan niet).
Ik vermoed dat probleem bij wijkcentrale moet zitten. Weet iemand of ik KPN daarover kan bellen of ze sneller kunnen checken of de storing daar zit? Net of mijn kabel daar niet goed zit.
Daarnaast wil ik weg bij T-Mobile omdat ik bij Trined NOOIT storingen heb gehad en nu al diverse keren.
Ik kan niet werken (sites bouwen) en klanten worden boos. Ook mijn VOIP toestel werkt niet.
Kan ik onder contract uit wegens wan presentatie van T-Mobile?
Cédric