Sinds vrijdagochtend heb ik geen internet en TV meer omdat het signaal vanuit de centrale niet meer naar mijn modem wordt verstuurd. Gisteren daarover met T-mobile gebeld, er werd mij beloofd dat de Back-office direct KPN netwerk zou informeren zodat de storing snel opgelost kan worden. Helaas blijkt niets minder waar. Klantenservice kan geen contact opnemen met de Back-office (heel bijzonder) en ik sta op een lijst en moet maar wachten wanneer ik aan de beurt ben…. Dit wachten kan volgens de klantenservice wel 4(!) dagen duren nog! Kortom: als het meezit duurt het 8(!) dagen voordat KPNnetwerk geïnformeerd wordt en als het dan meezit is mijn storing dan met 10 dagen opgelost. Dit is onacceptabel in deze tijd waar thuis gewerkt moet worden en mijn kinderen online les volgen. Aan de vouchers heb ik niets, aangezien het 4G bereik van T-mobile hier ook al zeer slecht is.
Hoe kan dit zo snel mogelijk opgelost worden, zodat T-mobile wel zijn beloftes nakomt? Inmiddels hebben we al diverse kosten moeten maken om enigszins te kunnen werken en kunnen wij niet aan de leerplicht voldoen.