Skip to main content

Hallo,

op mijn modem en media converter is er een rood lichtje te zien.

Op mijn modem brand de wereldbol rood en op de media converter brand het los lichtje rood. 
wat kan ik hier aan doen?

Hier hetzelfde probleem sinds 03-11 geen verbinding meer. Eerste optie is het modem en de media converter spanningsloos te maken en daarna weer in te steken. Mocht dit niet helpen dient er een monteur te komen om te kijken of het aan de apparatuur ligt.

Het lijkt erop dat er geen licht binnenkomt via de glasvezelkabel, wat kan betekenen dat er ergens een kabelbreuk is. Wellicht te moeite waard om in de wijk te vragen of meerdere mensen hier last van hebben mochten zij ook zijn aangesloten op hetzelfde netwerk. 


Hier hetzelfde probleem sinds 03-11 geen verbinding meer. Eerste optie is het modem en de media converter spanningsloos te maken en daarna weer in te steken. Mocht dit niet helpen dient er een monteur te komen om te kijken of het aan de apparatuur ligt.

Het lijkt erop dat er geen licht binnenkomt via de glasvezelkabel, wat kan betekenen dat er ergens een kabelbreuk is. Wellicht te moeite waard om in de wijk te vragen of meerdere mensen hier last van hebben mochten zij ook zijn aangesloten op hetzelfde netwerk. 


ah oke ja zal alles nog maar is checken.

zit nu aan de lijn maar kan goed een uur duren dus dat heeft ook niet zo heel veel zin helaas..

 

 


Hoi @sabine151, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zuller er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Zodra er meer informatie is wordt er contact met je opgezocht. 


Hoi @sabine151, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Ik ben daarom direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je onze klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt, onze techneuten zuller er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Zodra er meer informatie is wordt er contact met je opgezocht. 

Er is dus al meer informatie want het is doorgezet naar ODF die het doorgezet hebben naar SPIE die het doorgezet hebben naar TOF. Hier wordt echter niks over gecommuniceerd en blijkbaar moet ik onderaannemers bellen voordat er actie ondernomen wordt. 


Reageer