Hi @Jaques, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je eens voor mij alle bekabeling willen nalopen? Van het FTU naar de Mediaconverter, druk alles voorzichtig goed aan en kijk dan of de Mediaconverter weer signaal ontvangt. Werkt dit niet dan moeten we het verder onderzoeken, zou je mij dan antwoord kunnen geven op de volgende vragen? Alvast bedankt!
- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen?
- Brandt het Power lampje op de ONT?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)
Hoi Tommie..
Dan voor je swifty antwoord..
Ik heb dit probleem toch maar telefonisch voorgelegd. Omdat ons gezin behoorlijk digitaal afhankelijk is.
Schijnbaar zit het probleem buitenshuis.
Heb een voucher voor onbeperkt internet ontvangen.
Nu hopen dat het rap gefixed wordt.
Dank voor je input anyways!
Groet
Jaques
Goed om te horen dat de klantenservice dit verder oppakt @Jaques! Als er in de tussentijd iets is, laat het gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Hallo Tommy..
Inmiddels bijna 1 week geen internet.
Na netjes 3 dagen te hebben gewacht maar even gebeld.
Blijkt dat er een verkeerd telefoon nummer genoteerd is. Dus de glasvezel beheerder kon mij niet bereiken.
Vervelend maar kan gebeuren. Ik zou dan snel teruggebeld worden.
Aangezien ook dat niet gebeurde , afgelopen vrijdag gebeld…
Maar jammer en helaas nog niets mogen vernemen.
Dus , beste Tommy…
Als jij een mogelijkheid ziet om dit proces te versnellen, zou ik dat uiterst waarderen…
Want het is gewoon niet te doen zo..
Hoop van je te horen
Groet
Jaques
Ter aanvulling:
Wan lampje modem is groen
Power lampje op de ONT brand groen.
LOS lampje knippert 1 x per second
PON lampje blijft uit.
Hi @Jaques, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat inmiddels een monteur van Guidion langs is geweest en je lijkt weer helemaal online te zijn! Mocht je toch weer problemen ervaren, laat het dan gelijk weten in een topic. Ik help je dan met alle liefde verder!
Hallo Tommy, Nora
De monteur kwam langs..
Verving het gele kabeltje die véél te dun is en véél te lang
Et voila .. meteen pats boem internet..
Heel erg bedankt voor jullie rappe hulp..
Vele groetjes
Jaques.