Hallo
Vanaf gisteren op 11-april zou mijn glasvezel verbinding actief zou zijn, maar helaas
los led van Mediacenter Huawei blijft rood knipperen, vandaag naar guidion gebeld ze geven aan dat ze waarschijnlijk niet kunnen helpen want ze zijn om te installeren en niet om de verbinding te realiseren, want knipperen de rood lampje betekent geen verbinding tussen thuis en wijkcentrale,
2 keer klantenservice van tmobile gebeld , maar beide keren is de verbinding na 10 minuten verbroken voor dat ik mijn verhaal kon vertellen, hoe dat kan snap ik ook niet
Voor 14 de hab ik afspraak met guidion maar die gaat waarschijnlijk aangeven dat er geen verbinding is, en gaat weer weg, en dan gaan we weekend in dan moet nog iemand in de wijkcentrale in om verbinding te herstellen, en dan moet ik weer afspraak maken met guidion, eerste volgende beschikbaar datum bij hun is 2 mei,
Kunnen jullie niet een gewone ticket maken zodat de lijn morgen even gecontroleerd wordt, dat scheelt heel veel irritatie en onnodig wachten op internet.
Groetjes HaKa
Klant num XXXX
Ps: voor zekerheid Mediacenter van buurman inclusief glasvezel kabel ook geprobeerd zonder succès.
Moderator edit - klantnummer verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.