Skip to main content

Hoi,

 

Glasvezel  hier in Rotterdam (3069) ligt er sinds gisteren aan de begin van de avond uit. Alles geprobeerd. Internetlampje op de  router is rood, LOS lampje knippert rood...  wat te doen?

Sowieso met de helpdesk bellen zodat ze een ticket kunnen aanmaken. Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. Ze gaven advies om de Huawei opnieuw op te starten. Overigens heeft dat het voor ons niet opgelost. Nu in afwachting van technische dienst. 


Hoi,

Mijn buurman heeft hetzelfde, ik heb het al geprobeerd te melden, zoals hier op deze community  en op de chat.. maar niemand geeft thuis. Telefonisch zijn ze om 1200u bereikbaar nogmaals proberen. Dank voor je reactie!


Hoi @Sander en Priscilla, ik heb het meteen nagekeken! Inmiddels is er al een ticket aangemaakt voor de technische dienst. Zij zullen dit zo snel mogelijk behandelen. Ook zie ik dat je al een vouchercode ontvangen hebt voor onbeperkt internet, super fijn! Groetjes, Ishana


Reageer