Uit het niets geen internet. Zowel bedraad als via WiFi. Ik keek net in de meterkast.
Los lampje knippert. Om de seconde, 1 keer.
Hierdoor uiteraard een rood lampje bij wereldbol op de zyxel modem.
Waar kan dit aan liggen?
Uit het niets geen internet. Zowel bedraad als via WiFi. Ik keek net in de meterkast.
Los lampje knippert. Om de seconde, 1 keer.
Hierdoor uiteraard een rood lampje bij wereldbol op de zyxel modem.
Waar kan dit aan liggen?
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een ticket aangemaakt en onze techneuten gaan voor je aan de slag. Zodra ze meer weten zullen ze contact met je opnemen. Wil je mij hiervan op de hoogte houden?
dank. ga ik zeker doen.
voor nu afwachten en hopen dat het niet lang duurt voordat het wordt opgepakt…
tot die tijd maak ik gebruik van mijn mobiele hotspot, maar met kinderen die youtube kijken en ik die Teams-calls heeft, ben ik benieuwd hoe lkang dit houdbaar is….:-s
Heb je toevallig een Mobiel Abonnement bij T-Mobile,Tele2 of Ben? Zo ja, dan kan ik je voorzien van een vouchercode. Je kan dan gratis gebruik maken van ons 4g netwerk. Is dit het geval dan hoor ik het graag, ik stuur je dan direct een vouchercode toe in een privébericht!
Heb je toevallig een Mobiel Abonnement bij T-Mobile,Tele2 of Ben? Zo ja, dan kan ik je voorzien van een vouchercode. Je kan dan gratis gebruik maken van ons 4g netwerk. Is dit het geval dan hoor ik het graag, ik stuur je dan direct een vouchercode toe in een privébericht!
ik heb een T-mobile abo. Zakelijk, via de werkgever. Dus weet niet hoe dit in zn werk gaat.
Daar heb ik zelf ook geen antwoord op, wij doen namelijk niks met zakelijk. Ik stuur je voor de zekerheid een vouchercode op, ik ga ervan uit dat hij het gewoon zal doen! Zie privéberichten voor de vouchercode met instructies.
Ik heb een aantal buren gesproken en die hebben hetzelfde probleem....
Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een nieuwe code.
inmiddels ontvangen… thanks.. probleemloos kunnen activeren :-)
Vandaag is de monteur van Guidion langs gekomen. Kon niets voor me betekenen. Probleem is bij de wijkcentrale volgens hem. Meerdere mensen uit dezelfde blok hebben dit probleem. Ik had dit ook via de telefoon aangegeven. Moet toch echt iemand van kpn langs om op te lossen.
Jammer dat Guidion toch eerst langs moet komen. Bureaucratie in glasvezel land :-D
Of dat ze niet autorisatie hebben om zelf in de wijkcentrale op te lossen. Kost tijd. Ik weet nu niet hoe lang het gaat duren voordat het is opgelost..
Ik zou ook een terugkoppeling via mail ontvangen, niet ontvangen. Heb wel ergens een krabbeltje gezet.
Kan ik ergens een prepaid tmobile kaart ophalen en daarop ook een voucher code krijgen? Ik ben niet altijd thuis, maar mensen thuis hebben wel een hotspot nodig tot het is opgelost.
Hallo
Als je een (prepaid) simkaart hebt van T-Mobile, Tele2 of Ben dan kan je een voucher voor 7 dagen unlimited internet vragen en hierop activeren.
Er werken ook monteurs bij Guidion die het patchen in de wijkcentrale mogen doen.
Hallo
Als je een (prepaid) simkaart hebt van T-Mobile, Tele2 of Ben dan kan je een voucher voor 7 dagen unlimited internet vragen en hierop activeren.
Er werken ook monteurs bij Guidion die het patchen in de wijkcentrale mogen doen.
Je kan een prepaid kaartje aanschaffen in 1 van onze shops. Dit is echter wel voor eigen kosten, de vouchercodes krijg je wel van ons.
vandaag is het een week geleden dat mijn verbinding niet meer werkte. Mijn onbeperkt internet eindigt morgen. Mag ik svp alvast een nieuwe code?
hoi
Hi
hoi, imiddels 2 weken verder sinds storing :-s
ik vind de communicatie vanuit t-mobile zeer matig. Er mag pro-actief contact opgenomen worden met de klant om de situatie te bespreken. Ik ben sinds die 2 weken geen 1 keer gebeld. Het is dat ik de community kan vinden en dat er actieve forumleden zoals
Maar in tmobile als organisatie ben ik wel teleurgesteld. Ik vind het echt heel jammer. Het probleem speelt bij meerdere buren. de monteur had het vorige week over 40 woningen die er last van hebben. dit moet toch sneller kunnen? of een workaround bedenken tot het is opgelost. hotspot met mijn telefoon is geen ideale situatie.
Als workaround zou je kunnen denken dat tmobile ADSL lijn zou kunnen openzetten. Huidige router daarop aansluiten tot het glasvezel probleem is opgelost. Of alternatief is een 4g router met tmobile simkaart opsturen tot het is opgelost. Ik heb nu een 4g router van iemand geleend, met mijn eigen simkaart. Is ook niet ideaal. Maar kan hiermee wel mijn thuisnetwerk draaiende houden. Nadeel is dat mijn simkaart mee moet als ik buiten huis ga om bereikbaar te blijven. dat vinden de overige huisgenoten niet zo fijn
ik ben zelf nog een beetje handig, maar ik heb 2 buren die zitten echt met handen in het haar. en fin, we zijn er dus nog (lang?) niet..
Hey
Ik begrijp je hierin volkomen. Echter zijn er op dit moment geen workaround mogelijkheden, als er eenmaal glasvezel ligt dan kunnen we je niet terugzetten naar DSL. 4g routers opsturen is ook geen optie voor ons, deze worden alleen uitgegeven met een abonnement er aan vast. Wel lees ik dat je er één hebt kunnen lenen, het werkt namelijk wel ideaal in deze situatie.
Er zit een defecte switch in de kast die vervangen moet worden, het verzoek is uitgestuurd! Echter kan ik hier nog geen tijd aan vast knopen. Wat ik daarom voor je wil doen is het volgende:
Normaal gesproken vergoeden wij geen prepaid kaartjes maar omdat ik niet weet hoe lang dit duurt zal ik een uitzondering maken en het prepaid kaartje van T-Mobile voor je vergoeden, dit zal worden verrekend met een volgend factuur. Deze kan je kopen bij één van onze T-Mobile Shops (á €10). Het kaartje kan je dan in je 4g router stoppen in plaatst van je eigen simkaart te gebruiken. Zo hebben je huisgenoten, ook als je weg bent, internet. Wat ik wel nodig heb is de aankoopbon, deze kan je in het topic plaatsen. Daarnaast stuur ik je nog twee nieuwe vouchercodes via privéberichten. Daarnaast zal ik alle gebruikskosten, van de periode dat je offline bent geweest, gaan vergoeden. Dit kan wel pas wanneer alles opgelost is en je weer online bent. Dan heb ik namelijk een exacte periode om te vergoeden, ook deze vergoeding zal worden verrekend met een volgend factuur. Haal ik op deze manier wat meer last van je schouder?
Top reactie op deze vervelende situatie.
Thanks.
- ik heb net een simkaart gehaald bij de tmobile shop. Voucher code geactiveerd. Deze zit in de 4g router en er is verbinding. Yes!
- verhaal betreft vergoeding gebruikskosten begrijp ik. Eens. Dat komt op het moment dat er hopelijk weer snel verbinding is.
- zie foto aankoop van simkaart.
Bedankt voor de snelle reacties trouwens. Ik ga mijn buren op het hart drukken dat ze echt via de community contact moeten opnemen, want dat gaat heel snel en je wordt door bekwame en behulpzame personen geholpen.
Ik heb het prepaid kaartje direct voor je vergoed, dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik hoop ook dat deze situatie niet lang meer duurt en er eindelijk licht aan het einde van de tunnel gaat schijnen!
Ik heb het prepaid kaartje direct voor je vergoed, dit wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik hoop ook dat deze situatie niet lang meer duurt en er eindelijk licht aan het einde van de tunnel gaat schijnen!
Ik zie dat ik vanaf vandaag weer verbinding heb. Ben hier heel blij mee.
Ik zie graag de compensatie voor de offline periode.
Nogmaals dank voor je hulp de afgelopen periode. Ik waardeer het.
Hi
Voor de compensatie heb ik alleen een bevestiging van de data van je nodig. Klopt het dat je vanaf 08-06 tot en met 24-06 geen diensten hebt gehad? Dan maak ik de vergoeding voor je in orde!
Yes, dat klopt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.