Skip to main content

Al een jaar een abo van odido/t-mobile. Ineens geen internet via glasvezel meer. Probeer je contact te maken met odido zijn we al langer dan anderhalve week bezig en is het nog niet opgelost. Iedere medewerker geeft aan met 2/3 dagen is het opgelost. Allemaal bullshit!  Monteur is langs geweest en die gaf aan dat het probleem vanaf buiten komt. Nu week later word er toch weer een monteur langs gestuurd. Word hier zo moe van! Ondertussen 4 keer gebeld. Lekker efficient.

medewerkers staan 3 minuten in de wachtrij om met een andere helpdesk te bellen. Ikzelf moet tientallen tot een uur in de wachtrij staan! 

slechte service!

Hey @Angeleny, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je hier iets meer duidelijkheid over geven. Zodra jij iets bij ons aankaart, nemen wij dit in onderzoek. Wij hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 werkdagen, gelukkig pakken we dit vaker sneller op. Vaak wordt Guidion dan als eerste aangestuurd. Als de monteur van Guidion het niet kan oplossen moet vaak de onderaannemer langs komen om de lijn te controleren. De onderaannemer dient dit binnen 3 werkdagen op te pakken. Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost!

Hoi Tommie,

maandag 16 Oktober rond het middaguur stopte ineens het internet ermee. Op de huawai is de power groen, de lan groen en het Los lampje knipperd rood. Vervolgens jullie gebeld. Er werd tegen mij verteld dat het signaal van buitenaf niet bij mij aankomt en dat zij dit gelijk naar de technische dienst gingen sturen en een monteur voor de zekerheid. De monteur is donderdag gekomen. Deze is 30’seconden binnen geweest en vertelde dat het probleem buiten lag. Die vertelde dat hij ook een ticket ging aanmaken omdat het probleem bij de wijkcentrale lag. Het zou die middag of de vrijdag verholpen zijn. 

Vrijdag niet verholpen. Ik weer terug gebeld. Gaven ze middels de telefoon aan dat bij mijn eerste belletje op maandag helemaal geen technische dienst was aangevinkt. En dan het pas op donderdag was gedaan door de monteur. Nu werd er tegenij gezegt wacht tot maandag als het dan niet verholpen is bel dan terug. Het moet 2,3 dagen duren.

ik bel maandag terug omdat er nog niets is veranderd. Geeft de medewerker aan dat ze ook 5 dagen de tijd hebben en dat ze dus tot woensdag hebben. 

ik bel woensdag terug. Geven ze aan dat er een monteur moet komen. 

ik word hier zo moe van dat het iedere keer met 2,3 dagen verlengt word. Stuur gewoon een monteur aan om het probleem gelijk op te lossen. Iedere keer word er naar een ander bedrijf gewezen en weet elke medewerker niets. 
Super vervelend dit. Wanneer is dit nu opgelost? Ben al een jaar lid. Ineens is mijn kabel dat kapot?!?

@Angeleny we zijn het op dit moment aan het onderzoeken. Hopelijk kunnen onze techneuten de oorzaak snel vinden en ben je binnen de kortste keren weer online! Op dit moment moeten we de techneuten afwachten. Excuses voor het ongemak. 

Nog steeds niet opgelost, bijna drie weken verder. Word er ineens gezegd dat de monteur die langs is geweest heeft gezegd dat het probleem bij mij thuis ligt. Terwijl de monteur tegen mij gezegd heeft dat het in de wijkcentrale niet klopt en dat het er bij mij prima uit ziet in mn meterkast. 0,0 vertrouwen meer in jullie. Wat een slechte communicatie!

Hi @Angeleny, bedankt voor de update.

De onderaannemer is op dit moment aangestuurd. Zij zullen spoedig contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Het lijkt erop dat de bekabeling binnenshuis niet goed is. Zij zullen hier een blik op werpen en hopelijk voor je oplossen! 

De Vouchers voor internet zijn op voor mij en mn partner. 
kunnen we nieuwe codes krijgen ?

yanick

Weten jullie hoelaat de afspraak morgen bij mij thuis is? Ik kan dit namelijk niet meer terugvinden in de vorm van een email?

@Angeleny De 2 nieuwe vouchers komen eraan in een privébericht, sorry voor de latere reactie! 

Reageer