Ik had voorheen een probleem met het modem, dit is recent opgelost. De dag daarna kreeg ik het probleem waarbij het LOS lampje rood knippert. Technische dienst heeft die weer opgelost. Paar dagen later alweer een knipperend lampje, dus deze week zit ik wederom zonder internet.
Ik heb dit ook aangeven in mijn topic:
Geen reacties of acties, het lijkt alsof dit probleem wordt genegeerd. Dit voelt heel erg klant onvriendelijk voor mij. Ik zit nu al bijna een maand in de weer met Odido om weer het internet op gang te krijgen. Vorige keer werdt uiteindelijk de technische dienst ingeschakeld en was het probleem verholpen. Het zou fijn zijn als er een actie komt om dit probleem op te lossen.
Het LOS lampje knippert dus rood om de seconde. Er is niks veranderd, modem is nieuw. Ik heb enkele dagen gebruik kunnen maken van het internet en nu dus weer dit probleem.
Onderhand wel weer rekeningen gekregen voor de volle bedragen. Terwijl ik in aanmerking zou komen voor compensatie. Hier nog steeds geen terugkoppeling van. Dit alles voelt heel erg onprofessioneel aan en de emmer begint langzaam over te lopen zo.
Met alle respect, kan er een actie of überhaupt een reactie komen op mijn probleem?