Skip to main content

Ik heb een week lang een glasvezel verbinding 1GB internet + tv, een week lang perfecte verbinding niets aan de hand, instalatie ging ook prima, tot afgelopen dinsdag hadden we het bewuste LOS lampje knipperen en dus geen internet en tv meer.

Dan ga je dus bellen, eerste keer bellen voor het weekend is het opgelost u krijgt bericht van de monteur, dezelfde dag zou dat nog gebeuren, niks dus.

Volgende dag maar weer bellen, krijg je te horen dat ze dat niet hadden mogen zeggen en dat het na het weekend wordt, maar u krijg wel bericht van de technische dienst, dit zou vandaag nog zijn nog steets geen bericht, ja een voucher die niet werkt, dus nog maar weer eens gebeld, blijkt ineens dat onze telefoon nummers niet bekend zijn, ben al jaren geabonneerd met 3 nummers maargoed.

Ik ben juist bij Ziggo weggaan vanwege de slechte service en overgestapt naar t-mobiel omdat ik met telefoon afdeling nooit een probleem heb gehad, maar ik voel me nu van het kastje naar de muur gestuurd en in de maling genomen.

Hi @Rick1978MB, ik wil allereerst mijn excuses aanbieden voor de onduidelijke communicatie. Dit is zeker niet hoe we je welkom willen heten bij ons en niet de manier waarop wij service willen verlenen aan onze klanten. Ik heb gelijk alles voor je nagekeken en ik zie dat er inmiddels een afspraak is gepland met een Guidion monteur voor vandaag! Ik ben blij om dat te zien. Wil je me laten weten hoe de afspraak is gegaan nadat de monteur geweest is? Ik hoop dat hij snel voor je deur staat en dat het internet weer optimaal gaat werken! 😄


@Nora monteur is geweest, kon helaas niets doen er is een kabel breuk, er is een melding naar de netbeheerder gegaan, als het goed is krijg binnen 5 werkdagen een melding dat ze wat gaan doen, is het mogelijk om 3 vouchers te krijg voor onbeperkt internet van t-mobiel zodat we op die manier de tijd kunnen overbruggen?

Had wel een voucher gekregen, maar deze bleek van Ben te zijn.

Hoor het graag je


Hoi @Rick1978MB, ik stuur je een privébericht met nieuwe vouchers! Groetjes, Ishana


Reageer