Ik heb een week lang een glasvezel verbinding 1GB internet + tv, een week lang perfecte verbinding niets aan de hand, instalatie ging ook prima, tot afgelopen dinsdag hadden we het bewuste LOS lampje knipperen en dus geen internet en tv meer.
Dan ga je dus bellen, eerste keer bellen voor het weekend is het opgelost u krijgt bericht van de monteur, dezelfde dag zou dat nog gebeuren, niks dus.
Volgende dag maar weer bellen, krijg je te horen dat ze dat niet hadden mogen zeggen en dat het na het weekend wordt, maar u krijg wel bericht van de technische dienst, dit zou vandaag nog zijn nog steets geen bericht, ja een voucher die niet werkt, dus nog maar weer eens gebeld, blijkt ineens dat onze telefoon nummers niet bekend zijn, ben al jaren geabonneerd met 3 nummers maargoed.
Ik ben juist bij Ziggo weggaan vanwege de slechte service en overgestapt naar t-mobiel omdat ik met telefoon afdeling nooit een probleem heb gehad, maar ik voel me nu van het kastje naar de muur gestuurd en in de maling genomen.