Afgelopen donderdag is de Guidion monteur gekomen om bij mij en mijn buurvrouw het glasvezel aan te sluiten. Bij mijn kastje knipper LOS elke seconde rood. Echter bij mijn buurvrouw werkte het meteen vlekkeloos. Ik lees op internet dat het normaal bij de wijkcentrale ligt, maar kan dit wel als het bij mijn buurvrouw wel meteen goed werkte?
De Guidion monteur moet in de wijkcentrale je, zeg maar, je adres en huisnummer ook schakelen.
Bij de buurvrouw is dat kennelijk wel goed gedaan en bij jouw niet.
Dus de Guidion monteur moet nog even langskomen.
Overigens, heeft het wel gewerkt toen de Guidion monteur bij jou aan huis was ? En getest ?
Ieder huis heeft een eigen glasvezel.
Dat komt vaak in een pop uit. (Wijkkast)
Er kan wat mis zijn bij u thuis of in de pop.
Als bij U PON niet Brand en LOS knippert heb je helemaal geen glasvezel signaal.
Misschien is de patch niet goed uitgevoerd in het pop station.
Er zal een monteur bij moeten komen.
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat we al een monteur hebben aangestuurd. Binnen 5 tot 7 dagen zul je bericht ontvangen om een afspraak in te plannen. Wil je ons hiervan op de hoogte houden?
Inmiddels is het internet aan de praat, wel jammer dat ik daar bijna een maand op moest wachten.
Mijn abonnement ging 1 september in en ik heb sinds 5 september zonder internet gezeten :(
Hey
Ik zet graag de vergoeding voor je in gang. Klopt het dat je vanaf 05-09 tot en met 28-09 geen internet gehad hebt? Of ben je eerder online gekomen?
Hey
Ik zet graag de vergoeding voor je in gang. Klopt het dat je vanaf 05-09 tot en met 28-09 geen internet gehad hebt? Of ben je eerder online gekomen?
Nee klopt ik had nog een paar dagen overlap vanuit Ziggo tot de 5e maar daarna geen internet meer gehad tot vandaag.
Hey
Ik heb de email ontvangen, dankjewel voor de hulp Tommie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.