Skip to main content

Ik heb wederom geen internet, alles zit aangesloten zoals het hoort, alle hulpstappen doorlopen. LOS knippert Rood, PON staat aan, oftwel er is iets mis waarschijnlijk in de wijkcentrale.

Ik ontvang gister na het bellen een mailtje dat ik binnen 3!!!! werkdagen een mail ontvang om een afspraak te maken met Guidion, wanneer die monteur van Guidion dan kan komen is nog niet eens duidelijk. Oftewel, in het ergste geval zit ik hier ruim 1,5 weken zonder internet. Dat is toch niet te geloven.

Onbeperkt wifi hotspot heb ik niks aan gezien ik gewoon de snelheden van glasvezel nodig heb om fatsoenlijk mijn werk te doen. Het is al vaker gebeurd en gezien dit forum vol staat met dezelfde klachten en het altijd neer komt op de wijkcentrale, waarom kan dit niet gewoon sneller. Als het internet er wederom uitvalt stap ik gewoon per direct over, dit is toch niet te filmen man. Je betaalt 50eu+ voor enkel en alleen vast internet, en dan valt het er soms gewoon weken uit, dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Welkom op onze community! @ruben12345 

Goed dat je dit topic opent. Ik help je uiteraard graag verder bij het inplannen van een monteursafspraak. 

Allereerst mijn excuses dat je de link om de afspraak in te plannen nog niet hebt ontvangen. Ik heb er meteen voor gezorgd dat je deze zo binnen krijgt. Door op de link te klikken, kan je vervolgens een afspraak inplannen met Guidion.

Hoe graag ik ook wil, kan ik dit niet nu voor je oplossen. Ik begrijp goed dat een vouchercode niet optimaal is, maar op die manier heb je in ieder geval iets. Mocht je dit nog niet hebben en toch willen, laat het mij dan weten. Ik stuur je graag een code toe. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als er iets anders is waarbij ik kan helpen? Ik doe het graag! 

Ik heb wederom geen internet, alles zit aangesloten zoals het hoort, alle hulpstappen doorlopen. LOS knippert Rood, PON staat aan, oftwel er is iets mis waarschijnlijk in de wijkcentrale.

Ik ontvang gister na het bellen een mailtje dat ik binnen 3!!!! werkdagen een mail ontvang om een afspraak te maken met Guidion, wanneer die monteur van Guidion dan kan komen is nog niet eens duidelijk. Oftewel, in het ergste geval zit ik hier ruim 1,5 weken zonder internet. Dat is toch niet te geloven.

Onbeperkt wifi hotspot heb ik niks aan gezien ik gewoon de snelheden van glasvezel nodig heb om fatsoenlijk mijn werk te doen. Het is al vaker gebeurd en gezien dit forum vol staat met dezelfde klachten en het altijd neer komt op de wijkcentrale, waarom kan dit niet gewoon sneller. Als het internet er wederom uitvalt stap ik gewoon per direct over, dit is toch niet te filmen man. Je betaalt 50eu+ voor enkel en alleen vast internet, en dan valt het er soms gewoon weken uit, dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ook hier ligt het zooitje er uit. 

Dan via odf (hellevoetsluis)

Was altijd wel goed hier... Soms wel   eens een keer, snachts. 

Alleen laatse zes weken is het een ramp. 

Ga er ook geen contact over op nemen 🥳

Zit ik over zes weken nog in de wacht. 

Wacht nu wel op de nieuwe provider. 

Dan maar drie weken nog via de schotel tv kijken en me mobiel gebruiken 🔆

Reageer