Skip to main content

Ik heb wederom geen internet, alles zit aangesloten zoals het hoort, alle hulpstappen doorlopen. LOS knippert Rood, PON staat aan, oftwel er is iets mis waarschijnlijk in de wijkcentrale.

Ik ontvang gister na het bellen een mailtje dat ik binnen 3!!!! werkdagen een mail ontvang om een afspraak te maken met Guidion, wanneer die monteur van Guidion dan kan komen is nog niet eens duidelijk. Oftewel, in het ergste geval zit ik hier ruim 1,5 weken zonder internet. Dat is toch niet te geloven.

Onbeperkt wifi hotspot heb ik niks aan gezien ik gewoon de snelheden van glasvezel nodig heb om fatsoenlijk mijn werk te doen. Het is al vaker gebeurd en gezien dit forum vol staat met dezelfde klachten en het altijd neer komt op de wijkcentrale, waarom kan dit niet gewoon sneller. Als het internet er wederom uitvalt stap ik gewoon per direct over, dit is toch niet te filmen man. Je betaalt 50eu+ voor enkel en alleen vast internet, en dan valt het er soms gewoon weken uit, dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Geen reactie

Reageer