Skip to main content
Beantwoord

LOS knippert rood, al een dag geen internet.

  • 5 July 2024
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

Ik heb al 24 uur geen internet. Het internet icoontje op de router is rood, en het LOS lampje op de modem knippert rood (circa 1x per seconde). Uiteraard heb ik alles meerdere malen uit en aan gezet en zitten de kabels overal goed in.

Ik vind dit echt super vervelend, omdat ik vrij afhankelijk ben van het internet thuis i.v.m. werk. Ik heb vanavond tevens al 2x geprobeerd te bellen met de hulplijn maar de verbinding werd - na gesproken te hebben met de robot - spontaan verbroken. Ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @moosterholt, allereerst van harte welkom op de community! Ik zie dat er inmiddels al een ticket is aangemaakt naar de netwerkbeheerder en dat zij deze hebben geaccepteerd. Wij wachten momenteel tot zij een plandatum doorgeven, zodat we weten wanneer de verbinding op jouw adres wordt hersteld. Ik verwacht in ieder geval dat dit aankomende week gebeurt. Hopelijk geeft dit je voor nu meer duidelijkheid.

Heb je toevallig een mobiel abonnement bij ons of BEN? Dan kan ik je voor in de tussentijd eventueel een Unlimited Data voucher toesturen, zodat je als tussentijdse oplossing een wifi hotspot op kan zetten om zo alsnog te kunnen internetten, zonder over je eigen databundel heen te gaan. Laat je me weten of ik dit voor je kan regelen? Ik help graag waar ik kan!

Hoi @Demi van Odido !

Ik heb helaas geen mobiel abonnement bij Odido of BEN. Ik probeer echt spaarzaam met m’n internet om te gaan, maar ik merk dat het er alsnog vrij hard doorheen gaat op deze manier.

Reputatie 7
Badge +9

@moosterholt Kan ik mij heel goed voorstellen! Ben je anders toevallig in de gelegenheid om langs een Odido shop te gaan? Je kan daar dan eventueel een simkaart van ons halen voor € 10, zodat je alsnog van dit aanbod gebruik kan maken. Als je dan een foto van het bonnetje hier stuurt, dan kan ik de kosten hiervan voor je vergoeden. Ik denk graag met je mee! 😊

@Demi van Odido ik heb de kaart net aangeschaft. Hier is de bon!

 

Reputatie 7
Badge +4

Fijn dat het je is gelukt @moosterholt, top dat je een foto kon sturen! Ik ging meteen voor je aan de slag en je ontvangt elk moment van mij een bevestiging per e-mail dat wij het bedrag zullen vergoeden. De vergoeding zal verrekend worden met de factuur van juli waardoor de incasso van deze maand lager uitvalt.

Ondertussen gaan wij druk aan de slag om een permanente oplossing te regelen, hier gaan wij voor je achteraan!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @moosterholt, heb je van mijn collega ook al een vouchercode ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, stuur mij dan een PB, dan stuur ik er eentje je kant op!

Hi @moosterholt, allereerst van harte welkom op de community! Ik zie dat er inmiddels al een ticket is aangemaakt naar de netwerkbeheerder en dat zij deze hebben geaccepteerd. Wij wachten momenteel tot zij een plandatum doorgeven, zodat we weten wanneer de verbinding op jouw adres wordt hersteld. Ik verwacht in ieder geval dat dit aankomende week gebeurt. Hopelijk geeft dit je voor nu meer duidelijkheid.

Heb je toevallig een mobiel abonnement bij ons of BEN? Dan kan ik je voor in de tussentijd eventueel een Unlimited Data voucher toesturen, zodat je als tussentijdse oplossing een wifi hotspot op kan zetten om zo alsnog te kunnen internetten, zonder over je eigen databundel heen te gaan. Laat je me weten of ik dit voor je kan regelen? Ik help graag waar ik kan!

 

@Demi van Odido ik heb er inmiddels al een ontvangen. Dankjewel!

Reageer