Skip to main content
Beantwoord

LOS knippert rood


Hi, 

Bij thuiskomst van vakantie knippert het LOS led elke seconde (ongeveer) rood op mijn glasvezel aansluiting. 
 

Reeds stroom(meerdere malen) gedurende 10minuten er afgehaald echter geen resultaat. 
 

Wat nu te doen? 
 

Groet

Maarren

 

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martius 

Heb je ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of daar iets staat vermeld? Je kunt ook een foto uploaden van het glasvezelaansluitpunt en ONT op 1 foto zodat gezien kan worden of er iets verkeerd is aan de thuisinstallatie of niet.

Dank @Waqqas voor je reply. Inmiddels samen met TMobile klantenservice bepaald dat dit naar alle waarschijnlijkheid in de wijk centrale zit.

De thuisinstallatie is geruime tijd ongewijzigd waarmee ik voor 100% kan zeggen dat het een externe wijziging de oorzaak is. 

Even afwachten hoe lang dit gaat duren. Iemand een tip voor een 4G/5G router (geen LTE) als backup? 😉

 

Reputatie 7
Badge +15

@martius

Een moderator kan je een voucher geven voor 7 dagen onbeperkt internet, deze kan je gebruiken met een (prepaid) simkaart van T-Mobile, Tele2 of BEN als hotspot bijvoorbeeld.

Die code is inmiddels ontvangen, wat super tof is! 

Zit direct ook aan een backup scenario te denken voor toekomstige uitval.

Reageer