Ik heb glasvezel en sinds vanavond geen verbinding. Modem meerdere keren uit/aan gezet en gereset maqr niet geholpen. Alle lqmpjes branden groen behalve die 2. Klantenservice is helaas nu gesloten.
Ik zie dat er ook geen storing in mijn straat is.
Ik heb glasvezel en sinds vanavond geen verbinding. Modem meerdere keren uit/aan gezet en gereset maqr niet geholpen. Alle lqmpjes branden groen behalve die 2. Klantenservice is helaas nu gesloten.
Ik zie dat er ook geen storing in mijn straat is.
Lag inderdaad aan wijkcentrale
Hi
Goed dat je hiervoor contact met ons opneemt. Ik wilde meteen voor je aan de slag gaan maar toen zag ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een monteur voor je aangestuurd en die komt morgen al. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. Alvast bedankt.
Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb gistereren Dutch Fiber gebeld wanneer dit nou opgelost zou worden maar ze zouden een mail sturen intern en mij terugbellen maar nog steeds niks gehoord. Ik wil dat dit vandaag nog opgelost wordt. Kun jij miss hien zien of ze al bezig zijn in de wijk?
Bedankt
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.