Skip to main content

Goedendag ,

op 1 oktober zou ik aangesloten worden en dat was al een moeizaam proces eindelijk na 3 weken was ik aangesloten en deed het internet het .

 

naar een paar dagen door een fout was de lijn er weer afgehaald GEEN INTERNET dus al vanaf 21 oktober 

ik gebeld kpn moet de lijn weer open gooien we gaan het monitoren dag na dag nog steeds heb ik geen internet ik heb dus eigenlijk al 2 maanden geen internet en ik werk vanuit huis, en verlies hier inkomen door mijn inkomen krijg ik online en als ik zo door ga is er geen inkomen en geen inkomen is er geen huur betaling, wat gaan jullie hier aan doen kan ik de schade op jullie verhalen ? En elke keer het antwoord geduld heb ik niks aan sluit me aan AUB !!!!

Hey, wat vervelend dat het niet allemaal werkt. Ik heb dit zelf ook meegemaakt dat het internet niet werkte. Vervolgens klantenservice gebeld en een voucher van onbeperkt internet gekregen voor 7 dagen. Misschien handig om die aan te vragen zodat je sowieso 7 dagen je werk kunt doen?


Hey, wat vervelend dat het niet allemaal werkt. Ik heb dit zelf ook meegemaakt dat het internet niet werkte. Vervolgens klantenservice gebeld en een voucher van onbeperkt internet gekregen voor 7 dagen. Misschien handig om die aan te vragen zodat je sowieso 7 dagen je werk kunt doen?

Ja had ik gekregen maar is vervelend je moet elke keer weer sms instellen en je telefoon gaat snel leeg als je aan het werk bent en ook moet telefoneren en heb ondertussen al 2 vouchers gekregen .


Jaa het kan hard gaan…. Waarschijnlijk komt T-Mobile wel met een compromis, dat hebben ze ook bij mij gedaan. Het verhaal is lastig aangezien dit “probleem bij kpn ligt”. Het is een omweg maar je zit in ieder geval niet zonder wat ik persoonlijk heel netjes vind van ze.


Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 


Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 

Beste Boris ,

Ik heb nog steeds geen internet helaas !


Ik heb meteen naar de situatie gekeken @Sdbeheer en ik schrik me een hoedje. Ik begrijp dat de lijn is gekaapt door een zogenoemde ‘migrate out’, waardoor er problemen zijn ontstaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega’s er inmiddels voor hebben gezorgd dat de netwerkbeheerder de lijn weer gaat activeren.

Om je tegemoet te komen, zal ik natuurlijk de periode compenseren waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Dit kan ik pas doen wanneer jij weer verbonden bent. Laat je het ons weten? Ook zorg ik ervoor dat je een voucher ontvangt, als deze nog nodig is. Ik hoor het in ieder geval graag van je!

 

Beste Boris ,

Ik heb nog steeds geen internet helaas !

@Boris er is nog steeds geen internet en vraag me af of dat ooit nog gaat komenn😞


Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?


Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?

Nee deze week nog niet ! 


Beste @Sdbeheer  Heb je ook geen voucher ontvangen?

Nee deze week nog niet ! 

Ik heb het doorgegeven, hopelijk kunnen ze het oplossen. 

Fijne avond


Fijn dat je dit uitlicht @CrisTien, daar breng ik graag verandering voor je in @Sdbeheer! Binnen enkele minuten ontvang je van mij een privébericht met daarin een internetvoucher. Daarnaast heb ik direct de lijnaanvraag geanalyseerd. De lijnbeheerder heeft nog geen datum kunnen inplannen waarop zij jou aan kunnen sluiten, excuus hiervoor. Ik heb er voor gezorgd dat wij wederom jouw zaak uitlichten bij de lijnbeheerder, en zodra wij meer weten brengen wij je zeker op de hoogte. Bij verdere vragen of verzoeken probeer ik zo snel mogelijk bij je terug te komen!


Fijn dat je dit uitlicht @CrisTien, daar breng ik graag verandering voor je in @Sdbeheer! Binnen enkele minuten ontvang je van mij een privébericht met daarin een internetvoucher. Daarnaast heb ik direct de lijnaanvraag geanalyseerd. De lijnbeheerder heeft nog geen datum kunnen inplannen waarop zij jou aan kunnen sluiten, excuus hiervoor. Ik heb er voor gezorgd dat wij wederom jouw zaak uitlichten bij de lijnbeheerder, en zodra wij meer weten brengen wij je zeker op de hoogte. Bij verdere vragen of verzoeken probeer ik zo snel mogelijk bij je terug te komen!

@Boris@CrisTien@Cal  is er al wat meer bekent zit nog steeds zonder internet !!


@Sdbeheer Maar wel een voucher Toch?

Ik denk dat ze nog niets weten maar zal zeker even navraag voor je gaan doen. 


@Sdbeheer Maar wel een voucher Toch?

Ik denk dat ze nog niets weten maar zal zeker even navraag voor je gaan doen. 

@CrisTien ja dat wel maar hoe lang nog


@Boris@CrisTien@Cal 

heb maar weer gebeld zelfde verhaal geduld hebben,

maar dit loopt al zo lang, KPN maar zelf gebeld en tot mijn verbijstering zeggen ze de lijnaanvraag is pas op 8 november gedaan sorrrrry hoor wat is dit dus je wilt mij vertellen dat t-mobile dus al die tijd gewoon niks heeft gedaan en toen maar heeft besloten het toch maar te doen ik heb inkomen verloren ben benieuwd hoe jullie mij gaan compenseren hier meer .


Hallo @Sdbeheer Daar geloof ik dus helemaal niets van.(ik geloof jou wel) maar de KPN niet. Ik heb enig ervaring met de KPN. Die vergeten wel vaker iets en hoe fijn is het dan om een ander de schuld te geven.

Ben wel super blij voor je dat het nu eindelijk is opgelost. Het is toch nu opgelost toch?
Over compensatie kan ik geen uitspraak  doen dat is aan de moderators 

Groetjes en fijne avond. 


Hallo @Sdbeheer Daar geloof ik dus helemaal niets van.(ik geloof jou wel) maar de KPN niet. Ik heb enig ervaring met de KPN. Die vergeten wel vaker iets en hoe fijn is het dan om een ander de schuld te geven.

Ben wel super blij voor je dat het nu eindelijk is opgelost. Het is toch nu opgelost toch?
Over compensatie kan ik geen uitspraak  doen dat is aan de moderators 

Groetjes en fijne avond. 

@CrisTien nee heb nog steeds geen internet...


@Sdbeheer Heb je enig indicate gekregen wanneer het is opgelost van KPN?.

 


@Sdbeheer Heb je enig indicate gekregen wanneer het is opgelost van KPN?.

 

Nee helaas zsm was zijn antwoord 


@Sdbeheer ik zoek een moderator meer kan ik niet doen. Ze doen hier hun uiterste best. echt!
 


Hoi @Sdbeheer, sorry dat er nog geen concreet antwoord gegeven is met betrekking tot de activatiedatum. De lijnaanvraag is er opnieuw ingezet door onze technische dienst (op 8 november) en meer dan wat Cal gisteren aangaf, kan ik spijtig genoeg ook niet. Onze technische dienst monitort de nieuwe lijnaanvraag op basis van bewakingslijst. Dit betekent dat er elke paar dagen gecontroleerd wordt wat de status is van de aanvraag. 

Jouw voucher is geldig tot en met 17 november aanstaande. Ik zal ervoor zorgen dat Cal hiervan op de hoogte is zodat je meteen een nieuwe toegestuurd krijgt, maar hopelijk is het proces al sneller afgerond. Sorry dat ik niet meer kan betekenen voor je op dit moment!


Hoi @Sdbeheer, sorry dat er nog geen concreet antwoord gegeven is met betrekking tot de activatiedatum. De lijnaanvraag is er opnieuw ingezet door onze technische dienst (op 8 november) en meer dan wat Cal gisteren aangaf, kan ik spijtig genoeg ook niet. Onze technische dienst monitort de nieuwe lijnaanvraag op basis van bewakingslijst. Dit betekent dat er elke paar dagen gecontroleerd wordt wat de status is van de aanvraag. 

Jouw voucher is geldig tot en met 17 november aanstaande. Ik zal ervoor zorgen dat Cal hiervan op de hoogte is zodat je meteen een nieuwe toegestuurd krijgt, maar hopelijk is het proces al sneller afgerond. Sorry dat ik niet meer kan betekenen voor je op dit moment!

@CrisTien is er al wat bekent ?


Beste T mobile ,

graag wil ik nu echt weten wanneer ik nou is internet heb hoe lang gaat dit nog door ik verlies inkomen met de dag, wij hebben een contract waar ik mij ook aan moet houden maar jullie niet doen door dit probleem heb ik financiële schade .

 


Hi @Sdbeheer, excuus dat het nog niet is opgelost, en dat ik je wederom inhoudelijk niet veel kan mededelen. De eerste keer dat jouw internetlijn opgezegd werd kwam natuurlijk omdat een ander individu aangaf van ‘jouw’ internetlijn gebruik te maken. Ik heb de nieuwe aanvraag de afgelopen week voor je in de gaten gehouden en geprobeerd om contact te leggen met lijnbeheerder, maar ik ontvang weinig respons.

 

Persoonlijk vermoed ik dat ze nu bezig zijn om te verifiëren of jij de lijngebruiker bent, en om de andere partij een mogelijkheid tot weerwoord te geven. Ik had je hier heel graag meer details over gegeven, maar wegens de privacy wetgeving weet ook ik heel weinig hierover, en zo weet ik bijvoorbeeld niet eens welke andere provider de lijn heeft overgenomen omdat dit allemaal via de lijnbeheerder loopt. Ik weet dat het een te lang slepende kwestie is. Desondanks zitten wij hier nog steeds fel bovenop. Hoewel het zeker geen permanente oplossing is, blijf ik je in de tussentijd voorzien van internetvouchers. We doen er alles aan om snel een doorbraak te krijgen!


Goedendag ,

kunt u voor mij nagaan als jullie de ticket hebben verwijderd van annuleren want ik wil graag toch wachten ipv opzeggen 


Hoi @Sdbeheer

Zo te zien hebben collega's van mij de opzegging al voorkomen en loopt het abonnement gewoon door. Ik had je graag een nieuwe update gegeven over de lijnaanvraag, maar onze vragen en verzoeken richting KPN blijven onbeantwoord. Zodra ik meer weet, kom ik er zeker op terug.


Reageer