Skip to main content

Goedemiddag 

Ben deze jaar juni overgestapt naar odido ik heb glasvezel 1 gb heb modem t56 , monteur is komen installeren en sinds toen brand de data lamp van glasvezel kasje oranje ! en na een tijd modem is kapot gegaan , en ik heb een vervanger modem t54 gekregen  ik installeer modem data lamp van glasvezel is wel deze keer op groen gegaan ! Nou nu heb ik de nieuwe modem t56 vandaag gekregen installeren di ding data lamp van glasvezel kastje is op oranje terug ! mijn vraag is kan die t56 modem niet goed communiceren met de nokia glasvezel kastje ? Of moet iets instellen in de modem of zo ? 

Hallo @spaider 

Is het de Nokia glasvezel kastje van Delta of KPN?

Zorg dat de internetkabel naar de blauwe WAN poort van de router gaat en als internet goed werkt dan is het prima 

Hoi die kastje is van kpn !  En ook de kabel is in WAN ! Ze werk wel maar tijdens gamen wel ervaar ik alsof  de verbinding zwak word en vooral wanneer ik livestream ! 

@spaider 

Gamen en livestreamen doe je op een laptop of pc die rechtstreeks bekabeld aangesloten is op de router zonder tussenkomst van iets?

Hoi @Waqqas 

ik game op ps5 en stream op twitch of youtube die verbonden zijn met mijn ps5 ! Gamen altijd bekabel en bekabeld rechtstreeks naar de modem ! Gister na  installeren van de nieuwe modem ging goed  man was gelukkig jonge ! Maar  toen begon lag in controller te krijgen alweer 

@spaider 

Hoe ervaar de je verbinding op andere apparaten via de WiFi en bekabeld? Als daar de verbinding wel goed is dan kan je misschien kijken of een andere internetkabel tussen router en PlayStation helpt.

Kijk ook eens of de lag ook aanwezig is wanneer je verbonden bent met een mobiele hotspot.

Ik gamen alleen op odido verbinding ! Ik alleen is op die verbinding ik gebruik geen wifi ! Ik heb ook andere kabel getest ! Ik heb ook toen upnp uit gezet ! Maar niks help, alleen heb ik bij deze nieuwe modem nog steeds niet gedan ! Omdat zo als ik zeg hier boven alles ging super na installeren die modem , daarna merk ik het zelfde probleem alweer van lag in mijn controller dus half sec zo ! Ik hoop het je kan me helpen met deze nachtmerrie 

Reageer