Skip to main content

Odido,

Lelystad heeft sinds gisterochtend al geen internet!!! Zitten jullie monteurs uit hun neus te vreten of wat?? Tot op heden is de oorzaak niet gevonden noch is het probleem opgelost!!! BELACHELIJK!!

Fix het probleem zo snel mogelijk want dit is een tekortkoming in de nakoming!! Gisteravond vertelde de servicemedewerker dat het om DUIZENDEN huishoudens in Lelystad ging die met hetzelfde probleem zitten!!

En waar kan ik het formulier vinden teneinde een vergoeding te ontvangen; want bij dergelijke internetproblemen die nu al langer dan 12 uur spelen, heb ik recht op een vergoeding!! 

De laatste update van vandaag is van 15:45 waaruit blijkt dat de oorzaak nog steeds niet is gevonden!!!  Inmiddels zijn we UREN verder zonder resultaat en oplossing!!

Update U29-10-2024/15:45] De netwerkbeheerder is ondergronds nog bezig te onderzoeken waar de breuk is. Er is op dit moment nog geen verwachting wanneer dit opgelost is. Wanneer er meer informatie is, laten we dit weten!

Vorige update

Update [30-10-2024/15:00] De herstelwerkzaamheden zijn nog in volle gang. De netwerkbeheerder doet er alles aan om de breuk zo snel mogelijk te herstellen. 

Dus dat het probleem 16:00 zal zijn opgelost, blijkt onzin te zijn. Odido schaam je!!! We zijn bijna 80 uur verder!!!

.

Even zonder dollen hier, klantnummers worden naast een aantal andere kenmerken gebruikt om klanten te identificeren. Zodra je een willikeurige organisatie zoals Trebla deze gegevens stuurt is stap 1 van een phishing aanval gezet!

Heel simpel voor Trebla, maar een drama voor mensen die dit zomaar sturen.

@eric enorm jammer dat je meteen zo denkt ik heb alleen goede bedoelingen maar na dit heb ik meteen alles verwijderd hier geen zin inmlos van dat mij nog nooit om klantnummer is gevraagd bij odido wel andere gegevens maar heb ik geen zin in dit totaal geen kwade bedoelingen maar je uit wel een bepaalde beschuldiging richting mij wat ik niet fijn vind hoe verwijder ik mijn topic helemaal 

@eric enorm jammer dat je meteen zo denkt ik heb alleen goede bedoelingen maar na dit heb ik meteen alles verwijderd hier geen zin inmlos van dat mij nog nooit om klantnummer is gevraagd bij odido wel andere gegevens maar heb ik geen zin in dit totaal geen kwade bedoelingen maar je uit wel een bepaalde beschuldiging richting mij wat ik niet fijn vind hoe verwijder ik mijn topic helemaal 

De kans dat dit oplichting is acht ik zelfs vrij groot, de website achter de email is gewoon een scam website. Eerst stond er een link naar de website toe waarbij het vrij duidelijk was.

Blijkbaar moeten gebruikers op het forum zelf waarschuwen wat jammer is maar gelukkig wel gebeurd!

@eric dit slaat kant nog wal maar hoe verwijder ik alles ben er nu al klaar mee 

Probleem in de kabel is opgelost!

Reageer