ik heb 14 april een monteur op bezoek gehad omdat ik erg traag internet had en de wifi continu wegviel.
bij het melden van de storing werd ook al aangegeven dat er iets niet klopte bij het nakijken van de modem dus monteur was de vervolgstap.
deze heeft een zyxel versterker ertussen gezet omdat hij geen nieuwe modem mocht plaatsen vanuit jullie.
dat maakte het internet wel sneller ik ging van 30mb naar 300.
Echter het probleem blijft dat de wifi continu wegvalt.
Gelijk nadat de monteur weg was gemeld dat ik gewoon een nieuwe modem nodig heb. geen reactie op mijn mail. later moment gebeld en ze konden geen werk bon vinden maar er werd een nieuwe modem verstuurd.
12 mei kreeg ik een mail dat mijn modem was ontvangen en deze zsm opgestuurd zou worden.
nu 10 juni en drie contact momenten verder krijg ik alleen maar te horen dat ik geduld moet hebben.
en dat ik geen recht heb op compensatie.
ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel dus ik red het nog wel in de basis. echter mijn vrouw en kinderen zitten continu op deze rot verbinding. waardoor ik steeds haar bundel moet vergroten op de gsm omdat het gewoon niet te verbinden is met de wifi.
mvg
RvP