Last van hoge jitter

  • 16 November 2023
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb al maanden last van hoge jitter tussen 15:00 & 0:00, het internet is daardoor niet bruikbaar.

Apparatuur is bedraad aangesloten.

dit is na:
ONT swap
ModemRouter swap (nieuwe Zyxel)
ModemRouter reset naar fabriek.
 

csv met speedtests van gisteren:

https://github.com/Yor-Braakman/KPNNetwerk/blob/main/1115/15.csv

Bijhorende screenshots:

https://github.com/Yor-Braakman/KPNNetwerk/tree/main/1115

Vandaag ook erg overdag, zo kan ik niet thuiswerken.

 

Beste Odido,

Op 1 Maart 2022 heb ik met u een overeenkomst gesloten voor glasvezel.

Odido is in gebreke met leveren van internet.
Ik verzoek u vriendelijk om alsnog binnen twee weken na de datum van deze post de
bovengenoemde verplichting na te komen. Wanneer u dit niet doet, bent u in verzuim.

Indien mogelijk graag net zoals deze persoon contract beeindigen:
 

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @ybrkmn, welkom op onze Community!

Ik vind het jammer om te horen dat je ons wilt gaan verlaten, echter begrijp ik de keuze volledig. Ik kan het contract per direct voor je opzeggen. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ybrkmn, welkom op onze Community!

Ik vind het jammer om te horen dat je ons wilt gaan verlaten, echter begrijp ik de keuze volledig. Ik kan het contract per direct voor je opzeggen. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

De klantenservice heeft contact met me opgenomen, er komt weer een monteur van Guidion langs, hij/zij mag ook in de buurtkast, ik wacht even tot dze persoon geweest is op maandag om te beslissen.

Hi @ybrkmn, welkom op onze Community!

Ik vind het jammer om te horen dat je ons wilt gaan verlaten, echter begrijp ik de keuze volledig. Ik kan het contract per direct voor je opzeggen. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? 

@Tommie van Odido, ondanks een poging van de klantenservice is het nog steeds niet in orde, kan je het contract ontbinden?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ybrkmn, ik vind het jammer om te horen dat het ons niet gelukt is om dit voor jou op te lossen. Ik kan het contract per direct voor je ontbinden, zal ik dit in gang zetten? 

Hey @ybrkmn, ik vind het jammer om te horen dat het ons niet gelukt is om dit voor jou op te lossen. Ik kan het contract per direct voor je ontbinden, zal ik dit in gang zetten? 

Alsjeblieft

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je contract per 02-12 beeïndigd @ybrkmn. Veel succes bij je nieuwe provider! 

Ik heb hetzelfde probleem en kan al maandenlang niet

thuiswerken door het internet van Odido. Ik zou dan ook graag mijn abonnement willen opzeggen. 

Reageer