Ik wil graag mijn frustratie uiten over de slechte service van Odido. Zodat ik anderen kan waarschuwen! Een bedrijf die zijn zaken niet op orde heeft en totaal niet communiceert of dingen noteert.
Het is als volgt:
Op dinsdag 12 september stopt onze wifi plotseling. Al snel kon er een monteur langskomen (guidion) de monteur kwam de volgende dag op 13 september. Die heeft geconstateerd dat er geen kabelbreuk etc in ons huis was. Dus er zit een kabelbreuk in de lijn van KPN. De monteur heeft dit door verzonden naar de technische dienst.
Op 14 september bellen wij naar Odido klantenservice, weer het hele verhaal uitgelegd (want niets word genoteerd voor de andere klantenservice medewerkers?). Naja goed we zijn 30min verder ivm lange wachtrij etc, toen kregen wij het antwoord het wordt doorgezonden naar de technische dienst die stuurt een kpn monteur aan en dan word het opgelost. "U" wordt morgen terug gebeld" hoor ik die man nog zeggen. Prima....
15 september: het is al einde middag dus ik bel ze maar op. Weer na 30min wachten en WEER het hele verhaal uitleggen krijg ik het antwoord "nee het is nog niet doorgestuurd naar KPN dit gaan ze vandaag doen". Waarop ik terug antwoord: werken ze in het weekend? Zegt de klantenservice medewerker "nee". Nou mooi.... Weekend zonder internet. Maar ik word maandag of dinsdag gebeld door de KPN monteur dienst. Weer hetzelfde antwoord......
Maandag (18 september) dinsdag (19september) geen telefoon gehad (verassend!!)...... Woensdag 20 september bel ik ze op, na 20min in de wacht word er opgenomen en meteen opgehangen! Kon niets zeggen.... Ik had niet de tijd meer om terug te bellen aangezien ik het in de pauze van mijn werk moest regelen.
Bel ik vanmiddag (21september) op rond 13:30. Mag ik weer alles uit gaan leggen aan de klantenservice, want het er wordt niets genoteerd..... Weer 30 min verder en weet je wat het antwoord is.…. Mevrouw ik zie dat de opdracht is 55minuten geleden is verzonden naar een KPN monteur u word morgen of overmorgen (op zaterdag geloof je het zelf want dan werken ze niet zogenaamd) gebeld door een KPN monteur.
En toen verloor ik echt mijn geduld, ik ben klaar met Odido wat een ***** service, het ligt niet aan kpn die hebben het zo opgelost nee het ligt aan Odido.
En de vergoeding voor dit alles is, gratis internet op je telefoon voor 1 week. Klote oplossing want ik heb unlimited. Mijn deurbel, mijn lampen, mijn camera's alles is verbonden met het wifi netwerk wat dus niet werkt.
Ik kan al niet gamen sinds dinsdag, want dat moet via wifi aangezien ik op een computer game die geen hotspot verbinding heeft.
Mijn tv werkt niet op hotspot verbinding want dat valt steeds na 2 a 3 minuten uit en dan doet die het niet meer.
Ik wil AUB een passende oplossing want dit is echt geen stijl...... heb al bijna 2 weken geen internet :/
Groetjes,
Een hele boze klant