Beantwoord

Langdurig probleem internetlijn vrijmaken

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag,
Ik zit al weken lang met een heel complex probleem
Jarenlang bij Caiway gezeten maar 15 december omgezet naar odido maar blijkbaar deed odido het niet dus wil ik weer terug zsm naar Caiway
Nu heeft Odido nog steeds blijkbaar de lijnen overgenomen staan terwijl ik al afgemeld ben.
Ik kan geen nieuw abbonement afsluiten bij Caiway omdat ze constant zeggen dat de internet claim nog op hun naam staat
Odido klantenservice duizend keer gebeld en geven aan niks te kunnen doen en zeggen dat de lijn niet meer bezet is door hun ( wat wel het geval is)
Ik ben al weken heen en weer aan het bellen tussen caiway en odido en delta , ik weet van alle ellendigheid niet meer wat ik moet doen.. zelfs zo ellendig dat ik hier nu een topic start met de vraag of meerdere mensen dit probleem kennen en wat ik eraan kan doen?
Ik ben serieus ervan overtuigd dat ik nooit meer internet op dit adres kan verkrijgen terwijl ze gewoon simpel weg alleen de LIJN open moeten zetten 

 

Met vriendelijke groeten,
Serjay 

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 2 January 2024, 16:55

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Serjayz, welkom op onze Community.

 Ik had je hier dolgraag mee willen helpen maar de opleverdatum is te kort in de toekomst voor Delta om hier iets mee te doen. Hierin kan ik je ook geen ondersteuning bieden en zal je bij Delta moeten aankloppen. Hopelijk kom je er met Delta en Caiway samen uit. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider en een gelukkig nieuwjaar!

Hi @Serjayz, welkom op onze Community.

 Ik had je hier dolgraag mee willen helpen maar de opleverdatum is te kort in de toekomst voor Delta om hier iets mee te doen. Hierin kan ik je ook geen ondersteuning bieden en zal je bij Delta moeten aankloppen. Hopelijk kom je er met Delta en Caiway samen uit. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider en een gelukkig nieuwjaar!


Hi Tommie bedankt voor je antwoord.
Helaas heb ik hun al een tig keer gesproken over dit voorgeval en ik blijf door iedereen maar naar elkaar gestuurd worden, ik zit helemaal compleet vast! er is geen oplossing door niemand niet en er lijkt geen einde aan te komen.
Caiway zegt dat ik op odido lijn zit en kunnen ze dus niks en Delta zegt precies hetzelfde, dat alleen Odido mij eraf kan gooien
En jullie sturen mij helaas weer naar hun, het is een eindeloze cirkel waar ik nooit uit zie te komen.
Het feit blijft dat ik nog steeds op de Odido lijn zit!
 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad een lastig pakket @Serjayz. Echter kan ik echt niks anders doen dan je doorsturen naar Delta of Caiway. Het abonnement is bij ons opgezegd en daardoor kan ik daar niks meer mee doen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Reageer