Goedendag,
Ik zit al weken lang met een heel complex probleem
Jarenlang bij Caiway gezeten maar 15 december omgezet naar odido maar blijkbaar deed odido het niet dus wil ik weer terug zsm naar Caiway
Nu heeft Odido nog steeds blijkbaar de lijnen overgenomen staan terwijl ik al afgemeld ben.
Ik kan geen nieuw abbonement afsluiten bij Caiway omdat ze constant zeggen dat de internet claim nog op hun naam staat
Odido klantenservice duizend keer gebeld en geven aan niks te kunnen doen en zeggen dat de lijn niet meer bezet is door hun ( wat wel het geval is)
Ik ben al weken heen en weer aan het bellen tussen caiway en odido en delta , ik weet van alle ellendigheid niet meer wat ik moet doen.. zelfs zo ellendig dat ik hier nu een topic start met de vraag of meerdere mensen dit probleem kennen en wat ik eraan kan doen?
Ik ben serieus ervan overtuigd dat ik nooit meer internet op dit adres kan verkrijgen terwijl ze gewoon simpel weg alleen de LIJN open moeten zetten
Met vriendelijke groeten,
Serjay