Beantwoord

Lagere uploadsnelheid (500Mbps) tov downloadsnelheid (980Mbit)

  • 12 August 2023
  • 144 reacties
  • 3734 Bekeken


Toon eerste reactie

144 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Raimon93, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb het ONT opnieuw geregistreerd. Zou je deze 30 seconden van het stroom kunnen halen en je snelheid kunnen testen? Als het goed is moet je direct verbetering zien.  

@Tommie van Odido 

 

Super thanks! het heeft gewerkt! super dank!

@Tommie van Odido Bij mij is zojuist de monteur vertrokken en ook bij mij is de upload 500. Zou je voor mij ook de ONT opnieuw willen registreren?

 

Alvast dank.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Tommie van Odido Bij mij is zojuist de monteur vertrokken en ook bij mij is de upload 500. Zou je voor mij ook de ONT opnieuw willen registreren?

 

Alvast dank.

 

 

 

Ik heb hem opnieuw geregisteerd. Kan je de ONT 10 seconden van de stroom halen en dan nog eens testen. 

Ik heb hem opnieuw geregisteerd. Kan je de ONT 10 seconden van de stroom halen en dan nog eens testen. 

@Sven-Odido Top, dank je, het heeft gewerkt

 

 

Hey @Terneusen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb het ONT meteen opnieuw geregistreerd. Als het goed is moet je direct resultaat zien. Zou je het opnieuw kunnen testen? 

Hi Tommy,

Ik heb zojuist nogmaals een speedtest gedaan maar het probleem is nog altijd nog opgelost.

Mijn download gaat tot 600Mb max. en de upload zit op 925Mb.

Ik heb het ONT al van de stroom af gehaald en weer opnieuw aangesloten.

Enig idee wat ik nog meer kan doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Terneusen, zou je voor mij dan een nieuw topic willen starten en de volgende speedtest kunnen uitvoeren? Dan moet ik waarschijnlijk een monteur aansturen en dan houden we dit topic schoon, alvast bedankt!

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

 

Hier hetzelfde probleem. Precies 500mbit up bij een Gigabit verbinding. Zou bij mij ook de ONT opnieuw geregistreerd kunnen worden?

 

Speedtest resultaat voor de volledigheid;

https://www.speedtest.net/result/15389327844

 

@Tommie van Odido ook ik heb hetzelfde probleem (zie Speedtest), zou je ook mijn ONT opnieuw willen registreren?

Alvast bedankt!

Hi @Tommie van Odido,

My upload speed is also capped to ~500 Mbps.

https://www.speedtest.net/result/15412612845

Can you please re-register my converter in your system?

Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @lamecake, @reulnl & @Alexander M, ik heb zojuist jullie ONT'’s opnieuw gerigistreerd. Je zou direct resultaat moeten zien na een reboot van het ONT en modem. Zouden jullie mij een terugkoppeling willen geven of het gewerkt heeft?  

Hey @lamecake@reulnl & @Alexander M, ik heb zojuist jullie ONT'’s opnieuw gerigistreerd. Je zou direct resultaat moeten zien na een reboot van het ONT en modem. Zouden jullie mij een terugkoppeling willen geven of het gewerkt heeft?  

Thanks @Tommie van Odido!

You are a rock star!

The updated speed test: https://www.speedtest.net/result/c/91a14fd5-b191-4886-9893-2850405cd896

 

Hi @Tommie van Odido dit was inderdaad de oplossing, dank!

Nu nog even wachten op een 10gbit profiel 😉

Hey @lamecake@reulnl & @Alexander M, ik heb zojuist jullie ONT'’s opnieuw gerigistreerd. Je zou direct resultaat moeten zien na een reboot van het ONT en modem. Zouden jullie mij een terugkoppeling willen geven of het gewerkt heeft?  

 

Alles werkt nu naar behoren. Dank!

Reputatie 1

Hello @Tommie van Odido,

I switched to Odido on Friday and just saw this topic. I also have a problem of lower upload speed even though I have 1Gbps upload/download package. I tried "powerflip” but it didn't solve the problem. Here are my speedtest and other screenshots:

 

 

 

 

 

 

Can you re-register my ONT as well to see if it will solve the problem?

Thanks.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @GDemirhan, I'll re-register the ONT in your network settings later this afternoon. There seems to be an issue with one of our technical systems so it doesn't fully operate at the moment. Once it's back on, I'll fix the issue asap! 😉

Reputatie 7
Badge +16

@GDemirhan The ONT serial has been reset and re-registered. Please reboot the ONT and the router and everything will be up to par again! 😊

Reputatie 1

Hello Jason, thank you for helping.

I unplugged and replugged ONT and Router but upload speed is still same, and not high as download speed.

 

Is there another way to reset?

Hi @Tommie van Odido, hier zojuist ook een oplevering gehad, en haal 500 mbit upload ipv 1 gbit. Zou je mijn ONT opnieuw willen registeren? https://www.speedtest.net/result/15443538271


Hallo @Tommie van Odido, afgelopen weekend aangesloten, upload is 500 mbit ipv 1 gbit.
Wil je voor ons de ONT opnieuw registeren? 

Thnx,
Woody

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @GDemirhan, could you reboot it again? I re-rigged the ONT again, it should be working now!

 

Hey @sjoerdvdwielen & @PvWoody, welkom op onze Community!

Ik heb het ONT ook voor jullie opnieuw geregistreerd. Kunnen jullie het ONT opnieuw opstarten? Als het goed is moeten jullie meteen verandering zien! 

 

Hi @GDemirhan, could you reboot it again? I re-rigged the ONT again, it should be working now!

 

Hey @sjoerdvdwielen & @PvWoody, welkom op onze Community!

Ik heb het ONT ook voor jullie opnieuw geregistreerd. Kunnen jullie het ONT opnieuw opstarten? Als het goed is moeten jullie meteen verandering zien! 

 

@Tommie van Odido  het werkt. Thnx !

Reputatie 1

Hi @GDemirhan, could you reboot it again? I re-rigged the ONT again, it should be working now!

 

Hey @sjoerdvdwielen & @PvWoody, welkom op onze Community!

Ik heb het ONT ook voor jullie opnieuw geregistreerd. Kunnen jullie het ONT opnieuw opstarten? Als het goed is moeten jullie meteen verandering zien! 

 

It is working now, thanks!

Hi @GDemirhan, could you reboot it again? I re-rigged the ONT again, it should be working now!

 

Hey @sjoerdvdwielen & @PvWoody, welkom op onze Community!

Ik heb het ONT ook voor jullie opnieuw geregistreerd. Kunnen jullie het ONT opnieuw opstarten? Als het goed is moeten jullie meteen verandering zien! 
 

 

 

@Tommie van Odido yes werkt, bedankt!!

 

 

Hallo @Tommie van Odido , sinds vandaag is mijn glasvezel ook aangesloten, echter loop ik tegen hetzelfde probleem aan met de 500Mbps upload speed cap, ipv de 1000Mbps download snelheid. Zou jij mijn ONT opnieuw kunnen registreren?

 

Alvast bedankt!

Reageer