Skip to main content

Goeden dag,

 

Op het moment ervaar ik een zeer lage snelheid 90 Mbps up/down.

Modem herstart maar het blijft laag.

Zijn er andere lotgenoten?

 

(Dinsdag 11-04-2023)

Hallo @Miyeza 

Heb je dit bekabeld of via de WiFi getest?

Het kan natuurlijk ook aan je apparatuur of aan een netwerkkabel liggen waardoor de snelheid wordt beperkt tot maximaal 100 Mbps.


Hallo @Miyeza 

Heb je dit bekabeld of via de WiFi getest?

Het kan natuurlijk ook aan je apparatuur of aan een netwerkkabel liggen waardoor de snelheid wordt beperkt tot maximaal 100 Mbps.

Hoi@Waqqas.

Ik heb bekabeld, CAT6 kabels, Fritzbox 4060 modem. Alles getest, herstart etc maar ik blijf een lage snelheid houden. Zelfs nu ook met de Zyxel.

 

 


Hallo @Miyeza 

Heb je dit bekabeld of via de WiFi getest?

Het kan natuurlijk ook aan je apparatuur of aan een netwerkkabel liggen waardoor de snelheid wordt beperkt tot maximaal 100 Mbps.

 

Het probleem heb ik kunnen achterhalen. Zelfs Cat6 kabels gaan stuk!

Probleem ligt dus niet bij T-mobile!

Dank je wel @Waqqas  voor je snelle reactie.


@Miyeza

Koop internetkabels die 100% koper zijn zodat ze niet snel stuk gaan maar waarschijnlijk was de kabel niet helemaal stuk en maakte een draadje niet meer goed contact met de connector.


Reageer