Goedemiddag.
Ik ben een vrij nieuwe klant bij Tmobile en wil toch eens weten.
Ben ik de enige die een contract heeft voor tmobile thuis waar ik voor 50Mbit betaal en 15 Mbit ontvang ?
Ik gebruik alleen de tv ,mijn kind gaat naar oma voor de online lessen omdat de ontvangst gewoon niet goed is.
Ik heb geen andere apparaten en alles is bekabeld.
Wifi op mijn mobiel is beter dan ontvangst op tv of laptop ,die gebruik ik dus ook niet meer!
Ik word van kastje naar de muur gestuurd,Guidon monteur is geweest,kon niets vinden.
Kpn monteur is geweest geeft aan dat ik maar een contract met Tmobile heb voor 26Mbit??En dat als ik een contract heb voor 50Mbit dat er wat moet worden omgezet in het kastje langs de weg. Maar al wat er gebeurt is niets.
Klantenservice tmobile geeft aan dat er aan gewerkt word,maar ook dat het niet opgelost kan worden!
Ik vind het zo oneerlijk dat bij afsluiten contract niet werd vermeld dat ik geen 50Mbit kon krijgen,sterker nog dat ik er wel voor betaal.
Blokkerig beeld,niet kunnen terugkijken,geen laptop o.i.d gebruiken want deze heeft dan regelmatig geen ontvangst.
Ben ik nu echt de enige hiermee??Vind dit toch wel een nalatigheid van Tmobile of op zijn minst valse voorlichting.