Skip to main content

Hallo Ik wil graag Klik en Klaar als Failover gaan gebruiken en dit dus inprikken op mijn eigen router. Is het mogelijk om het Klik en Klaar moe in Bridge modus te zetten ?

Anyone ?

Hi @Midget, goede vraag! Dit is echter niet mogelijk. Al onze modems kunnen niet in bridge, hiervoor heb je vrije modem keuze. 

Hallo Ik wil graag Klik en Klaar als Failover gaan gebruiken en dit dus inprikken op mijn eigen router. Is het mogelijk om het Klik en Klaar moe in Bridge modus te zetten ?

Anyone ?

Ander modem gebruiken . Ik heb Zyxel fwa710 vandaag aangesloten werkt perfect .

Goedendag, kun je laten weten hoe je het zyxel modem hebt ingesteld zodat deze werkt in bridge mode met het klik en klaar abonnement.

Goedendag, kun je laten weten hoe je het zyxel modem hebt ingesteld zodat deze werkt in bridge mode met het klik en klaar abonnement.

De modem staat al in IP passtrough . Ik heb bij netwerkinstellingen , breedband , Mobiele apn , wijzigen .

Daar handmatig zetten en bij ap fwainternet invullen verder rest laten staan zoals hieronder.

Opnieuw opstarten en dan moet modem goed zijn en ontvangst hebben.

Ik heb ook nog bij breedband - breedband  nat uitgezet maar weet niet of dat well nodig is.

Okee, bedankt voor je info.

wat zijn jou ervaringen met klik en klaar?

Is het stabiel en betrouwbaar?

welke snelheid heb je?

Klopt het dat de klik&klaar app bij het gebruik van een eigen modem dan geen functie meer heeft?

Klopt het dat de klik&klaar app bij het gebruik van een eigen modem dan geen functie meer heeft?

Correct

Reageer