Skip to main content

Internetverbinding wordt steeds voor een paar minuten onderbroken. Zelfde probleem heb ik al eerder gemeld, nu is het weer terug.

De next-hop vanaf de t-mobile router bij mij thuis is:  1-104-21-31.ftth.glasoperator.nl     Â31.21.104.1]
Deze router wordt met regelmaat onbereikbaar en komt na een paar minuten weer terug. Het lijkt erop dat hij steeds reboot, even werkt en dan weer reboot. Ik kan dat helaas niet zien, maar misschien zijn er meer mensen met issues. Postcodegebied 2624

 

Hi @J V E, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er op dit moment inderdaad problemen zijn in jouw postcodegebied. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, zodat je weer van alle diensten gebruik kan maken. Je kan de status in de gaten houden in jouw My T-Mobile account. Hier laten we het ook gelijk weten zodra het probleem opgelost is! 

Om ervoor te zorgen dat je in de tussentijd niet helemaal zonder internet komt te zitten, heb ik daarom een voucher voor je geregeld voor Unlimited internet via jouw mobiele abonnement. Zo kan je de apparaten thuis via de hotspot nog verbinden met het internet. Deze voucher stuur ik via een privébericht naar je toe. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het gerust weten. Ik kijk dan met alle liefde met je mee! 😊


Reageer