dit staat er terwijl er staat dat hij 1000 mb zou moeten hebben
maar niet verder komt als 50 mb
en bij mobiel staat dat er geen klantvoordeel is
zouden jullie kunnen kijken hoe dat zit
gr mario m
Hallo @digiview
Dit is een openbare community, post geen privé gegevens.
Wanneer heb je je aangemeld voor klantvoordeel? Voor thuis kan het soms even tot een paar dagen duren. Als het langer duurt laat het dan weten dan kijkt een Moderator met je mee.
De snelheid kan je eenvoudig wijzigen via abonnement & instellingen > internet > wijzigen.
Klantvoordeel voordelen krijg je op mobiel zodra thuis ook geactiveerd is.
hoi dat is gisteren geweest
maar voor alle duidelijkheid niet op mijn naam maar op de van de buurman
hij heeft mobiel en tv internet en vast bellen van jullie
alles is nu actief en aangemeld maar nog steeds de lage internet snelheid van 50 mb ipv 1000mb
terwijl het wel in zijn t mobile thuis staat vermeld huidige snelheid is 1000 mb premium
en bij mobiel staat geen voordeel vermeld
gr mario
@digiview
Gebruik je CAT6 bekabeling en kan je de media converter eens even van het stroom halen? Sluit een laptop met een CAT6 internetkabel aan op de modem en test de snelheid via de Ookla speedtest app.
Voor klantvoordeel is het even wachten en zodra het actief is dan heb je ook de voordelen op mobiel.
Later kan een Moderator ook misschien even meekijken en nakijken of alles goed verloopt.
Hoi
gs ik doen bedankt voor de moeite
ik dus niets te doen gewoon wachten
fijne dag nog Gr Mario
hoi
alles is aangemeld zie ik in zijn t mobile klantvoordeel
ook de mobiel maar de snelheid blijt op 50 mb hangen
hij heeft uit en thuis 25 euro
gr
@digiview
Na een restart van de mediaconverter zou je gewoon de snelheid moeten hebben die in je T-Mobile thuis account staat, heb je het getest met een laptop die direct op de modem is aangesloten met een CAT6 kabel?
hoi
het gaat hier niet over de modem die doet het prima
ik heb het over de internet snelheid van de mobiel
menner heft uit en thuis van 25 euro per maand unlimited
@digiview
Mobiel zal nooit 1000 Mbit halen, op mobiel haal je maximaal 256 Mbit als je buiten echt dicht bij een mast staat. Een snelheid boven de 50 Mbit is prima.
Hoi
bedankt voor het snelle antwoord
alles is dus goed zo
met gr
@digiview .
Binnen is het vrijwel altijd minder dan buiten.