Heb klantvoordeel snelheid toegepast, heb 100 en zou dan naar 200 moeten gaan?
Als ik een snelheidstest uitvoer blijft het om en nabij de 100?
Graag zou ik dit opgelost zien, anders heeft het klantvoordeel geen zin.
Dit is één van de redenen van mijn overstap.
Bladzijde 1 / 1
Heb je de snelheidsverhoging ook geactiveerd op de My T-Mobile thuis pagina, dan kan het volgens zeggen tot 2 weken duren voordat de snelheid echt gewijzigd is.
Uit het topic:
Voor wat betreft het Klantvoordeel op T-Mobile Thuis (TV-voucher en speedupgrade): deze zullen pas beschikbaar worden als het Klantvoordeel geactiveerd is. Excuus voor de vertraging
Dankzij
Geen dank, kan het nu niet testen, zit op mijn vakantie adres, maar afgelopen weekend was het bij mij nog niet op 100/100 snelheid, maar zit vanaf het begin al op 80/90 met een 50/50 snelheid.
Je kan testen of je op een EoF (100Mbit) verbinding zit of GoF. (Gigabit)
Als je de tv uit hebt en bij een speedtest komt je download niet hoger dan 94/95 Mbit en als je de tv aanzet dan gaat je downloadsnelheid ook omlaag. Dan zit je op een EoF verbinding.
Er zal dan iemand naar de centrale moeten om je op een GoF verbinding te patchen. Daarna zal je pas 200Mbit hebben.
Als je een 100Mbit verbinding hebt, dan zit je download en upload boven de 100Mbit, vooral de upload is hoger, is mijn ervaring.
Beste T Mobile,
Heb nu netjes 14 dagen gewacht op snelheid klantenvoordeel, tot op heden is mijn snelheid niet verhoogd. Ik heb 100 en zou met klantenvoordeel 200 moeten hebben. De aansluiting is bekabeld en heb hier een aantal keer snelheidstests op uitgevoerd. Modem reset gedaan 10 seconden van de stroom af helpt ook niet. Voor de rest is alles naar tevredenheid geïnstalleerd en ook geactiveerd zoals het hoort.
Ik heb een foto bijgevoegd van de laatste test vanochtend, dit is van 3 keer het beste resultaat zonder dat er andere apparaten gebruik van maken. Met het hele gezin erop is dit toch echt te weinig en met klantvoordeel 200 was toch echt het uitgangspunt voor de overstap.
Heb nu netjes 14 dagen gewacht op snelheid klantenvoordeel, tot op heden is mijn snelheid niet verhoogd. Ik heb 100 en zou met klantenvoordeel 200 moeten hebben. De aansluiting is bekabeld en heb hier een aantal keer snelheidstests op uitgevoerd. Modem reset gedaan 10 seconden van de stroom af helpt ook niet. Voor de rest is alles naar tevredenheid geïnstalleerd en ook geactiveerd zoals het hoort.
Ik heb een foto bijgevoegd van de laatste test vanochtend, dit is van 3 keer het beste resultaat zonder dat er andere apparaten gebruik van maken. Met het hele gezin erop is dit toch echt te weinig en met klantvoordeel 200 was toch echt het uitgangspunt voor de overstap.
Beste T-Mobile,
Ook hier helaas geen snelheidsverhoging van 50 naar 100, klantvoordeel voor mobiele abonnement is wel zichtbaar. Wanneer kan ik de snelheidsheidverhoging verwachten???
Ook hier helaas geen snelheidsverhoging van 50 naar 100, klantvoordeel voor mobiele abonnement is wel zichtbaar. Wanneer kan ik de snelheidsheidverhoging verwachten???
Ik heb hier het zelfde probleem (100 naar 200). Ik heb het op de 10e of de 11e geactiveerd. Wie kan mij vertellen hoe lang dit duurt?
Je hebt wel glasvezel toch? Wat is maximaal bij jou leverbaar? 500Mbit of 750Mbit? Als het 750Mbit is dan zit je op ODF en mij is inmiddels uitgelegd dat ODF altijd op een gigabit poort zit.
Het kan natuurlijk ook zijn, dat de storing op jouw klantenvoordeel nog niet helemaal is opgelost. Maar daar kan alleen webcare op antwoorden.
Hallo
Hoor het graag.
Heb zojuist wat anders gedaan, hopelijk werkt het. Kan helaas als medekant niet veel meer.
Begrijp ik
Hi @buenoshermanos , ik graag hoe het komt dat je nog steeds maar 100 Mbps haalt! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
@TonyC @flamos Voor jullie is de snelheidsverhoging geactiveerd maar deze loopt niet door vanwege de problemen die we op dit moment ervaren met Klantvoordeel, excuses hiervoor. Maar wees gerust, we zijn bezig om deze issues te verhelpen en in ons Klantvoordeel topic houden we iedereen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!
Voor het issue rondom Klantvoordeel met een Thuis abonnement hebben we dit topic in het leven geroepen:
>Info] Klantvoordeel activeren met Thuis
Voor het issue rondom Klantvoordeel met een Thuis abonnement hebben we dit topic in het leven geroepen:
>Info] Klantvoordeel activeren met Thuis
tot heden nog steeds geen snelheidsverhoging...
duurt wel lang deze storing. factureren gaat altijd goed, nooit storing
duurt wel lang deze storing. factureren gaat altijd goed, nooit storing
Hallo,
Sinds mei zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Dmv. Klantvoordeel zou mijn internetsnelheid van 100 mbit naar 200 mbit gaan alleen is dit nog niet het geval! Nou heb ik al een aantal keer gebeld maar ik krijg alleen mensen aan de telefoon die het niet snappen of niet willen snappen. Graag hoor ik snel van jullie.
Sinds mei zijn wij overgestapt naar T-Mobile. Dmv. Klantvoordeel zou mijn internetsnelheid van 100 mbit naar 200 mbit gaan alleen is dit nog niet het geval! Nou heb ik al een aantal keer gebeld maar ik krijg alleen mensen aan de telefoon die het niet snappen of niet willen snappen. Graag hoor ik snel van jullie.
Hi,
Ik heb langer dan een maand geleden actie “Klantvoordeel Meer snelheid” (50 Mbit/s naar 100 Mbit/s) geactiveerd maar helaas tot heden nog geen snelheidsverhoging merkbaar.
Is er al een oplossing gevonden hiervoor T-Mobile?
Alvast bedankt,
Ik heb langer dan een maand geleden actie “Klantvoordeel Meer snelheid” (50 Mbit/s naar 100 Mbit/s) geactiveerd maar helaas tot heden nog geen snelheidsverhoging merkbaar.
Is er al een oplossing gevonden hiervoor T-Mobile?
Alvast bedankt,
Hi @fonsw ,
Mooi dat je Klantvoordeel hebt: gratis extra TV zenders en gratis een hogere snelheid! Ik zie dat Klantvoordeel voor snelheid aanstaat op dit moment bij jou. Je krijgt de snelheid van 50 Mbps voor de prijs van 20 Mbps. Wil je liever 100 Mbps voor de prijs va 50 Mbps? Pas dit dan direct aan via My T-Mobile Thuis. Zo heb je zelf, 24/7, controle over jouw abonnementen!
@Eeyore1983 , voor jou heb ik hetzelfde advies. Als je Klantvoordeel is geactiveerd, dan kun je jouw snelheid direct aanpassen via My T-Mobile Thuis. Zo heb je zelf, 24/7, controle over jouw abonnementen!
Hi@TonyC , ik zie dat het Klantvoordeel - meer snelheid inmiddels is geactiveerd!
Mochten er nog issues zijn met Klantvoordeel en jouw Thuis abonnement, in dit topic houden we je op de hoogte: [Info] Klantvoordeel activeren met Thuis.
Mooi dat je Klantvoordeel hebt: gratis extra TV zenders en gratis een hogere snelheid! Ik zie dat Klantvoordeel voor snelheid aanstaat op dit moment bij jou. Je krijgt de snelheid van 50 Mbps voor de prijs van 20 Mbps. Wil je liever 100 Mbps voor de prijs va 50 Mbps? Pas dit dan direct aan via My T-Mobile Thuis. Zo heb je zelf, 24/7, controle over jouw abonnementen!
Hi
Mochten er nog issues zijn met Klantvoordeel en jouw Thuis abonnement, in dit topic houden we je op de hoogte: [Info] Klantvoordeel activeren met Thuis.
Hoi Sander,
Wellicht heb je niet goed gekeken. Ik heb zoals ik reeds heb aangegeven een Internet 50 (50 Mbit/s) pakket. Door klantvoordeel zou die verhoggd moeten worden naar Internet 100 (100 Mbit/s) .
Internet 20 zou betekenen dat ik al die tijd veel meer betaald heb dan dat ik daadwerkelijk heb gekregen.
Bedankt voor jouw reactie.
Gr,
Wellicht heb je niet goed gekeken. Ik heb zoals ik reeds heb aangegeven een Internet 50 (50 Mbit/s) pakket. Door klantvoordeel zou die verhoggd moeten worden naar Internet 100 (100 Mbit/s) .
Internet 20 zou betekenen dat ik al die tijd veel meer betaald heb dan dat ik daadwerkelijk heb gekregen.
Bedankt voor jouw reactie.
Gr,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.