Skip to main content

Sinds 9 augustus ben ik bezig om klantvoordeel actief te krijgen maar dit is nog steeds aan de tmobile thuis kant nog steeds niet actief. Meerdere keren gebeld met klantenservice en de medewerkers zeggen steeds we gaan een melding maken maar er gebeurd gewoon niets! Technisch probleem zeggen ze. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

 

Vriendelijke groet,

Mic

Hoi @Mic1971  

Goed dat je hierover contact hebt opgenomen. Wat ik me afvraag is er ook een ticket aangemaakt en heb je hiervan een melding ontvangen? Als ik zo je beschrijving doorneem dan krijg ik sterk het idee dat je aanvraag vast lijkt te hangen in een van de systemen.

Hopelijk kan ik moderator even een kijkje nemen achter de schermen hoe het er met je aanvraag voorstaat. Moderators lezen en reageren hier in de topics binnen de community. 


Ik heb geen ticket gehad!


@Mic1971 Ik heb zojuist de moderators gewezen op dit topic om nader onderzoek te doen over je aanvraag. Het kan zijn dat moderators hier in dit topic reageren, of je persoonlijk zullen benaderen. Houd je ons op de hoogte van de voortgang en de uitkomst? Alvast bij voorbaat dank daarvoor. 


Bedankt Seccie het zou fijn zijn dat er wat aan gedaan wordt ik ga nu de 4e week in zonder dat ik er maar iets over hoor erg frustrerend.


Hi @Mic1971, dankjewel dat jij dit in dit topic aangeeft! Jammer genoeg is dit issue bij ons bekend en blijkt het gecompliceerder te liggen waardoor het langer duurt. De specialisten doen achter de schermen erg hun best om dit voor meerdere klanten zo snel mogelijk oplossen. Ter dubbelcheck heb ik een kijkje genomen in jouw profiel en ik zie ook dat het verzoek dat eerder door één van mijn collega's is ingediend, nog steeds open staat aangezien zij hier nog druk mee bezig zijn. Ik hoop dus dat dit heel snel is opgelost. Mijn excuses voor het ongemak! Ik kan me voorstellen dat het frusterend is als jij niet op de hoogte wordt gebracht, dus ik neem graag die taak op mij. Ik zal meerdere keren per week checken of er al een update over is, zodat ik jou hopelijk binnenkort kan verblijden met het nieuws dat dit is opgelost! 😊


Hi @Mic1971, zoals beloofd zou ik jou een seintje geven zodra dit algemene issue is opgelost! Ik heb steeds voor jou in de gaten gehouden of dit algemene probleem al is verholpen. We verwachten hier binnenkort een fix voor en zodra dit het geval is, dan zien je dit terug in je profiel. Mocht je nog vragen hebben, laat die dan gerust weten. Zodra je ziet dat het issue is opgelost, klopt dan weer bij mij aan. Dan vergoed ik namelijk meteen de maanden dat jij je Klantvoordeel hebt misgelopen!


Oke bedankt ik hou het in de gaten ik neem aan dat ik ook een sms/mail hierover krijg? Ben benieuwd!!!!


Reageer