Beste Demi,
Je vroeg mij te reageren via de community.
Wij hebben nu een jaar en 5 maanden een internet en tv abonnement bij Odido. Iedere twee maanden is er wel iets van een storing geweest. In eerste instantie word je geadviseerd om bepaalde handelingen uit te voeren. Lukt dat niet dan sturen ze een monteur. Dit kan tot 5 dagen duren. Gisteren gebeld daar het tv beeld regelmatig stilstond wat heel storend is. Na alle handelingen te hebben uitgevoerd, hadden we helemaal geen ontvangst meer. De tv kon de wifi verbinding niet vinden. Er zou er een monteur langskomen. Kon wel 5 dagen duren. Mijn buurvrouw met kennis van zaken kwam en ontdekte dat de tv wél
met Google en Netflix kon verbinden maar niet met Odido.
Er staat: ‘door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken. Ligt niet aan jou. Probeer je het later weer?’
Vanmiddag opnieuw Odido gebeld en wat blijkt? Het verzoek om een monteur is gisteren afgewezen, zonder dat wij in kennis zijn gesteld. Voor hetzelfde geld wachtten wij 5 dagen en staan opnieuw onderaan in de wachtrij. Maar ….. de oorzaak ligt bij Odido, blijkt uit de tekst op de tv. Wij zijn ouder en tv is heel belangrijk voor ons. Wij zijn de dupe van deze slechte organisatie en hebben mogelijk meer dan een week geen tv.
Is dat service?
Datum van ervaring: 25 oktober 2024
Antwoord van Odido
6 uur geleden
Goedemorgen Jenny, onze oprechte excuses voor deze ervaring! Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weer TV kunnen kijken en we doen er graag alles aan om dit voor je te regelen. Wil je ons een privébericht sturen via webcare over de situatie of een screenshot van jouw review op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland)? Stuur ons daar ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Dan kunnen we zo snel mogelijk voor je aan de slag! Heb je geen social media? Maak dan een topic aan via onze Community op community.odido.nl en zet je klantnummer in je profiel. Als je ervoor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mailadres dat bij ons bekend is, komen wij hier z.s.m. bij je op terug! Groet, Demy van Odido.