Skip to main content

Ik ga dit verhaal kort houden want ik wil me energie niet verspillen. Zit al een maand zonder internet thuis, Sinterklaas en kerst (kinderen) alles via de telefoon of tablet moeten doen. 

Contact gehad met helpdesk, zeer slecht geholpen. 3 verschillende 088 nrs gebeld. Afgewimpeld door monteurs. gebeld met ODF, die zeggen geen werkzaamheden te doen voor Odido maar wel voor KPN. Volkers en Wessels Netwerkbeheer gebeld, zeggen de werkzaamheden/onderhoud voor Odido te hebben beëindigd (Maart 2024)? 

Heb het bedrag van maand Dec teruggeboekt en krijg wel meteen een incasso herinnering betalen, hahaha. Maar een oplossing voor mijn verbinding is er niet. Ook niet gebeld worden door een monteur voor een nieuwe afspraak.

Gelukkig loopt me contract af in Feb, vind het wel jammer. Wilde eigenlijk een nieuw contract met een verhoging van internetverbinding maar aangezien de problemen doe ik het niet 

Voor de backoffice/middleoffice, ik wacht tot de deurwaarder komt. Wettelijk is het nog steeds zo, geen levering van service dan ook niet betalen. 

We kunnen dit ook gewoon oplossen om me contract te ontbinden (kosteloos) zodat ik een andere provider kan vinden en me werk thuis kan doen. Opgelost!

Btw ik heb een review geschreven op Trustpilot (ziet er niet best uit). Als ik Odido was zou ik serieus naar de klanten luisteren want het is waar dat mensen slecht worden geïnformeerd of medewerkers praten met een volle mond. 

Ik hoor graag van Odido met een oplossing!

Hey ​@Westerkamp, welkom op onze Community!

Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! Nu ben ik je dossier ingedoken en zie ik inderdaad dat dit al veel te lang aan de gang is. Nu kan ik 2 dingen voor je doen, 1. Ik wil me hier hard voor maken en voor je escaleren of 2. Omdat het al zo lang speelt en je het zelf ook al aangeeft, kan ik het contract per direct geheel kosteloos voor je stopzetten. Wat heb jij liever dat ik doe?

Bedankt voor de reactie Tommie,

Nogmaals, jammer dat het zo is gegaan. Ik ben met Tele2 meegegaan naar Odido omdat ik tevreden was en geloofde in de overname. Ik ga niet nog een keer vertellen wat er allemaal verkeerd is gegaan (ik denk dat je het wel weet). Laat de goede werknemers niet in het duister vallen door meerdere slechte werknemers.

Ik hoop dat de quality control in de toekomst gaat verbeteren, misschien dat ik volgend jaar terug kom bij Odido.

Je mag van mij weten dat ik heel erg teleurgesteld was, laten we het contract maar ontbinden kosteloos vanaf de datum wanneer ik geen verbinding had, 3 Dec.

Kan ik dat wel via email bevestigd krijgen, zodat een ander provider wel de glasvezel lijn kan gebruiken. Niet dat ik krijg te horen van de andere provider dat Odido me niet heeft vrij gegeven en het glasvezel netwerk niet op kan. Want dan moet ik contact gaan zoeken met Odido wanneer ik geen klant meer ben. En dat wil ik zeker niet.

Nog even een vraag betreft de terugboeking van de rekening van December, moet ik dat weer terug storten? Niet dat ik te horen krijg via een andere kanaal dat ik dat eerst terug had moeten storten voordat het kosteloos beëindigd kan worden. Dan moet ik weer wachten op Odido voor het terugstorten van maand December.

Nogmaals bedankt Tommie voor het behandelen van me klacht.

Mvgr, Etiën 

Beste Tommie,

Ik ben vandaag benaderd door netwerk beheer Odido, dit was niet de afspraak, de meneer die me belde zegt dat hij beld voor een afspraak en wil me nog min of meer beschuldigen van weigering hulp??? Dit kan echt niet!!! Ik. Heb tegen hem gezegd dat niet de afspraak was. En dat ik met jouw dit via de mail heb besproken, dat ik graag de contract wil ontbinden.

Graag hoor ik graag van je want dit is natuurlijk langs mekaar communiceren.

Reageer