Vanaf 3 juli zijn wij nieuwe klant bij T-mobile thuis. Vanaf het begin hebben we problemen gehad met de WiFi (met regelmaat helemaal geen internet) maar we kunnen ook al vanaf het begin niet opnemen met de interactieve tv box. Hierover hebben wij al vele telefoongesprekken gevoerd met de klantenservice maar oplossen ho maar! We hebben al een monteur gehad voor de WiFi maar die had een ouder model modem bij zich. Een nieuw TV kastje gehad maar dat kun je ook niet mee opnemen. En als kers op de taart zij de laatste tmobile medewerker aan de Telcom dat er kastjes tekort waren en ze dus mensen daarom maar de verkeerde hadden gestuurd.
Als dit zo door gaat zeg ik mijn abonnement op!
Zijn er meer mensen met deze ervaring
Bladzijde 1 / 1
+1 đ„”
Hey @Mireille Klein & @cihadtule ,
Daar wil ik graag iets aan veranderen! Laat hier gerust een bericht achter wanneer jullie nog problemen ervaren, we helpen jullie graag!
Daar wil ik graag iets aan veranderen! Laat hier gerust een bericht achter wanneer jullie nog problemen ervaren, we helpen jullie graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.