op 26-10-2024 meerdere malen contact met jullie gehad ivm geen tv en internet door de bekabeling. hiervoor komt een monteur dinsdag aanstaande en ,doordat ik geen wifi thuis heb, zijn er vouchers gestuurd die 7 dagen geldig zouden zijn met onbeperkt internet. ik had aangegeven dat mijn telefoonabbonement loopt bij simpel. maar dat zou volgens de medewerker gewoon werken. Dit was zowel door de eerste medewerker als 3-4 andere collegas bevestigd. helaas was dit niet het geval, want ik kreeg al snel een bericht dat de bundel die ik los had gekocht al voor 80% was verbruikt. ik had toen naar simpel gebeld en die had aangegeven dat hun niet doen aan onbeperkte datas, en niet weet waar dit vandaan komt. ik heb toen weer gebeld naar jullie en jullie gaven aan dat hij het gewoon moet doen. door verschillende collegas gesproken zowel thuis als mobiel. als laatste werd mij zelf verteld dat ik de bundel eerst zou moeten opmaken voordat de onbeperkte data in zou gaan. ik kreeg een email en een sms van simpel dat ik 40euro buiten mijn kosten zou zitten en even later weer €50,- en dat simpel mijn abbo zou blokkeren ivm oplopende kosten. ik heb toen weer contact opgenomen en toen is het weer overlegd en is er uiteindelijk uitgekomen dat de onbeperkte data alleen voor TMOBILE en BEN kan worden gebruikt. Mijn vermoeden klopte al bij de berichten en de info van simpel, maar doordat jullie hadden aangegeven dat hij het gewoon zou moeten doen. En dat ik anders mijn telefoon voor 5min zou moeten uitzetten en een nieuwe voucher code moet invoeren, heb ik dus ONNODIG €50euro buiten mijn bundel verbruikt en is mijn abbo geblokkeerd, tot ik dit eerst betaal en anders tot mijn nieuwe bundel inga. ik vind het heel jammer dat dit zo moest gaan. ik was zo blij met de oplossing dat ik gebruik kon maken van de onbeperkte data, maar helaas heeft dit mij alleen maar meer gedoe opgeleverd en extra onnodige kosten. Deze kosten wil ik ook uiteraard van jullie vergoed krijgen, omdat de fout bij jullie ligt en door jullie dus ook verder op internet ben gegaan en voor mijn zoontjes de hotspot heb aangezet.
Graag hoor ik van jullie!
De unlimited data vouchers werken alleen op Ben en Odido (prepaid) sims. Als je die sms op een andere simkaart stuurt krijg je een foutmelding of GEEN bevestiging van de start van de voucher.
Ja dat was dus het probleem. Ik kreeg een sms met de volgende tekst; Hallo, de Odido 7 Dagenbundel is eenmalig geactiveerd. Je internetgebruik gaat 7 dagen lang niet uit je abonnement. Je ontvangt een sms wanneer deze bundel is afgelopen. Tot snel, Odido
Dat sms’je icm met het gesprek met de medewerkers van odido bevestigde voor mij dat hij het gewoon zou moeten doen. Ondanks de waarschuwingen van simpel gaven de medewerkers continu aan dat hij het gewoon zou moeten doen!
De moderators helpen je verder. Vaak vergoeden ze de prepaid kaart maar daar ga ik niet over.
Sorry ik kan je alleen aan nieuwe vouchers helpen🥲
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.