Skip to main content

Geachte, Via de "klantenservice" ben ik nu al meer dan twee maanden bezig om internet van T mobile te krijgen op mijn adres. Hiervoor had ik werkend internet van Tele-2. Er zijn meerdere keren toezeggingen gedaan, er is een monteur van Gideon geweest, er zou een monteur van KPN komen, die is door u weer afgezegd want de aanvraag moest weer opnieuw (ook diverse keren) een tranendal. Resulterend in een zware klacht. Ik wil graag dat dit wordt opgepakt door een senior die wel verantwoordelijkheid voelt om eea voor elkaar te krijgen en een reactie op mijn klacht.

Hi @Racco, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie dat de eerste aanvraag gedaan is op een verkeerd adres. Natuurlijk erg balen maar geen zorgen, de aanvraag is op 31-12 gedaan voor de juiste toevoeging en afgelopen vrijdag hebben we de aanvraga doorgestuurd naar de netbeheerder om je aan te sluiten op het netwerk. Je ontvangt binnen enkele dagen bericht van ons over wanneer je online bent, dat gaat helemaal lukken!


Reageer