Beste T-Mobile,
Ik ben sinds 8 APRIL!! bezig om een nieuw modem te ontvangen. Hieronder in het kort de situatie:
Op 8 april 2020 bel ik rond 17.45 naar de klantenservice. Dit omdat ik geen goed werkende wifi meer heb op de Huawei HG659. Tv en vast internet, evenals vast bellen werkt gewoon goed. Probleem is dat het wifi signaal uit het modem soms ineens weg is. Een herstart/ of reset naar de fabrieksinstellingen lost dit probleem tijdelijk op. (Ook kanaal vast instellen bijvoorbeeld werkt niet, en gaat het modem over de zeik). Dit is natuurlijk alles behalve fijn. In overleg met de servicemedewerker zijn wij tot de conclusie gekomen dat het modem vervangen moet worden (en dan een Zyxel T50 ivm flexibele poorten) Ze zou een en ander goed op papier zetten en doorzetten naar de juiste afdeling.
Tussendoor ook verschillende keren contact gehad. Toen kwam Tmobile ermee dat er een monteur aangestuurd moet worden (kan ik prima zelf vervangen maar goed) Op 16 april afspraak met monteur gemaakt, daar nogmaals de klachten aangegeven. Ook aangegeven dat ik graag de Zyxel T50wil ontvangen, ivm flexibele poorten voor zowel tv als internet).
Hierna nog verschillende keren contact gehad, en 2 mei 2020 ook nog. Er was een mail verstuurd met als titel: Je vervangende apparatuur is onderweg. (Je kunt bijna je oude apparatuur vervangen voor een spiksplinternieuw apparaat. Op dit moment is de vervanging al onderweg. Nog even geduld alsjeblieft. Hehe eindelijk dachten we. Nog even navraag via chat gedaan of wij daadwerkelijk het T50 modem gaan ontvangen, dat is door de medewerker bevestigd.
Nu 6 mei, weer contact gehad met de vraag waar het modem blijft, is er niks, maar dan ook nog helemaal NIKS gebeurt!!!!! De medewerker aan de lijn heeft dit weer op een prioriteitenlijst gezet, zodat dit zo snel mogelijk opgepakt gaat worden. Hij gaf aan dat Guidion weer aangestuurd zou worden, maar dat heeft geen enkele zin en willen wij ookniet
Daarom eis ik ook van T-Mobile dat ik deze week nog een Zyxel T50 modem ga ontvangen, zoals eerder is afgesproken! Er is bewijs dat dit modem opgestuurd gaat worden.
Graag ontvang ik zo snel mogelijk een reactie, want het vertrouwen in T-Mobile is ernstig beschadigd! Is de mail van afgelopen zaterdag per abuis verstuurd of komt het Zyxel modem alsnog deze week?!