Skip to main content

T-mobile, jullie hebben wel tijd om berichten te verwijderen maar contact met de klant is onmogelijk? Ben nu al twee dagen bezig om geholpen te worden maar dat schijnt erg lastig te zijn. niks van uw apparatuur werkt hier, geen internet, geen wifi en geen tv op drie kastjes. 4 uur in de wacht gestaan tot nu toe. vandaag zou er misschien een monteur komen en misschien kijkt hij dan ook naar de rest van de aansluiting hij komt namelijk alleen voor de WiFi, ander moet ik weer bellen. hou mijn hart vast jullie zijn niet te bereiken. nu heb ik ter compensatie, ja de mb's vliegen de mobiele abonnementen uit zonder Wifi, twee vouchers gekregen waarvan er maar 1 werkt. ik wil hier zsm een nieuwe werkende voucher voor ontvangen. Moet nu via een mobiele hotspot verbinden om te kunnen werken. Dit is te triest voor woorden dat een telecombedrijf zo slecht bereikbaar is en de klanten gewoon laat vallen en zitten met defecte apparatuur. Geen reacties mogen ontvangen op, twitterberichten, facebookberichten (die verwijderen jullie gewoon, daar is namelijk wel tijd zat voor). Dit is niet hoe je met betalende klanten omgaat. Ik wil en ga hier dan ook een dikke klacht over in dienen al is dat tegen beter weten in.

[Ticket#2021012811049602] 

Goedemorgen @StorMro, welkom op de Community!

Graag pak ik jouw case meteen op, sorry dat hier eerder geen aandacht aan besteed is. Mag ik je verzoeken om mij een privébericht (de link is klikbaar) te sturen met daarin de volgende gegevens, alsjeblieft?

-Postcode en huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die info binnen heb, neem ik meteen je hele verbinding onder de loep en zorg ik ervoor dat het wel werkt. De nieuwe voucher stuur ik per privébericht naar je toe, zo hoef je niet je eigen databundel te gebruiken.

Alvast vooraf: welke lampjes branden er op het modem? Hoe is je eigen apparatuur (laptop/PC) verbonden met het modem - bekabeld of via de Wifi? Heb je eigen routers/een eigen modem aangesloten?


We zijn weer een dag verder en tig telefoontjes en heel wat extra zelf bekostigde mb's.

Helaas nog geen reactie ontvangen op onderstaande.

Beste T-mobile,

 

Sinds woensdagmiddag 12 mei zitten wij zonder internet.

 

Dit begint al goed nog geen 4 weken klant en we hebben al een storing te pakken.

We hebben zo snel mogelijk contact opgenomen met de klantenservice, er zou een melding van gemaakt worden en we zouden hiervan op de hoogte gebracht worden van wat de status is.

Als dit niet van afstand opgelost zou kunnen worden dan zou er zsm een monteur gestuurd worden.

In de avond nog maar een keer gebeld omdat we nog geen terugkoppeling ontvangen hadden.

Toen kregen we te horen dat het probleem naar de backoffice gestuurd is en dat dit binnen 2 dagen opgelost zou moeten zijn. Dit probleem kan (nog steeds) vanaf afstand opgelost worden dus waarschijnlijk zal er geen monteur nodig zijn.

Even schrikken maar goed heel veel meer dan wachten kunnen we niet doen.

Donderdag (gelukkig) hemelvaartsdag en een vrije dag dus het internet hebben we weinig tot niet nodig gehad.

Vrijdag maar weer een keer gebeld omdat we helaas weer terugkoppeling gehad hebben. Elke keer bellen zou weinig zin hebben voor de avond zouden we echt meer info hebben.

En dat klopt! om 1300 uur zijn we gebeld met de mededeling dat dit probleem toch niet vanaf afstand opgelost kan worden dus er moet een monteur ingepland gestuurd worden.

De eerste mogelijkheid is maandag middag om 1600 uur.

En dan moeten we maar hopen dat het probleem dan opgelost is.

Inmiddels zitten we dan al 6 dagen zonder internet.

 

Dit is totaal onacceptabel vooral in deze tijd! Een kleine opsomming van de gevolgen hiervan kinderen die geen online les kunnen volgen behalve dat is het ook niet mogelijk om het huiswerk te maken en in te leveren (dit gaat allemaal online)

2 vrije dagen inleveren omdat ik nu niet thuis kan werken.

Online cursussen die niet bij gewoond kunnen waardoor we dus een achterstand oplopen .

Filmavond met het gezin dit niet door kan gaan.

Data van onze mobiele abbonemten waar we ver doorheen zijn doordat we soms toch echt een en ander op het internet moeten doen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

 

Tot mijn verbazing ben ik deze foutmelding op het forum van t-mobile ook tegengekomen reactie hierop is dat 9 van de 10 dezelfde klachten opgelost wordt met een monteur!

Ik snap dat er een protocol is die er aangehouden moet worden maar als jullie een zelfde incident tegenkomen kunnen jullie hier dan niet sneller met een passende oplossing op reageren?

 

Een compensatie van 24 euro, beste T-mobile dit is totaal niet realistisch.


De te verwachten compensatie is maandbedrag/30 x het aantal dagen dat de storing duurde.  Overige (in)directe schade is bij consumentenlijnen nooit onderdeel van een SLA.


Hi @Famvosboz, heel goed dat jij jouw verhaal in dit topic deelt! Ik had heel graag gelezen dat jullie eerste maand gelijk heel goed was bevallen. Ik help dan ook heel graag om ervoor te zorgen dat jij vanaf nu weer volop van Internet kunt genieten. Zeker in deze tijd is Internet inderdaad heel erg van belang. Ik ben direct een kijkje gaan nemen achter de schermen en ik zie dat mijn collega's jouw aanvraag van de compensatie al in behandeling hebben genomen. Deze compensatie voor het feit dat jij geen gebruik hebt kunnen maken van Internet is al in orde gemaakt en de status hiervan kun jij checken in jouw My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik ben erg blij om te zien dat de monteur het probleem heeft verholpen. Ik wil heel graag laten weten dat ik jou bij toekomstige vragen erg graag persoonlijk wil helpen, zodat jij op de hoogte wordt gebracht van heldere updates en niet zelf er achteraan hoeft te bellen. Overigens een hele terechte opmerking van jou omtrent het protocol. Echter willen wij inderdaad eerst altijd uitsluiten of het probleem inderdaad op afstand verholpen kan worden. Soms lijken problemen overeen te komen, maar kan het toch bij iedereen net weer wat anders in elkaar zitten. Laat het vooral weten als jij nog ergens vragen over hebt, want dan geef ik jou graag nog wat meer duidelijkheid! 🎈


Reageer