T-mobile, jullie hebben wel tijd om berichten te verwijderen maar contact met de klant is onmogelijk? Ben nu al twee dagen bezig om geholpen te worden maar dat schijnt erg lastig te zijn. niks van uw apparatuur werkt hier, geen internet, geen wifi en geen tv op drie kastjes. 4 uur in de wacht gestaan tot nu toe. vandaag zou er misschien een monteur komen en misschien kijkt hij dan ook naar de rest van de aansluiting hij komt namelijk alleen voor de WiFi, ander moet ik weer bellen. hou mijn hart vast jullie zijn niet te bereiken. nu heb ik ter compensatie, ja de mb's vliegen de mobiele abonnementen uit zonder Wifi, twee vouchers gekregen waarvan er maar 1 werkt. ik wil hier zsm een nieuwe werkende voucher voor ontvangen. Moet nu via een mobiele hotspot verbinden om te kunnen werken. Dit is te triest voor woorden dat een telecombedrijf zo slecht bereikbaar is en de klanten gewoon laat vallen en zitten met defecte apparatuur. Geen reacties mogen ontvangen op, twitterberichten, facebookberichten (die verwijderen jullie gewoon, daar is namelijk wel tijd zat voor). Dit is niet hoe je met betalende klanten omgaat. Ik wil en ga hier dan ook een dikke klacht over in dienen al is dat tegen beter weten in.
[Ticket#2021012811049602]